Hvilket kjønn tror du lille spire er?

Jeg har en følelse på jente og det samme sier fødselskartet så det blir spennende å se :rolleyes:
 
Kartet sa jente forrige gang, ble gutt.
Sier jente igjen:hilarious: kanskje det blir jente denne gangen, så har vi en av hver:joyful:
 
Har følelse på jente, siden dette svangerskapet er likt som forrige gang det var jente :cat:
 
Det kinesiske fødselskartet sa jente sist, ble gutt. :D
Sier gutt nå, blir det jente, da?

Med førstemann var jeg helt overbevist om at det ble en gutt, og fikk rett. Så langt har jeg ingen magefølelse.
 
Stemte på meg forrige gang (jente).
Denne gangen sier kartet gutt! ❤
 
Føler at jeg bærer på en gutt:Heartblue
 
Kartet hadde rett på første, da vart det jente
Med nr 2 sa det fortsatt jente, men det vart gutt
Nå sier kartet gutt, magefølelsen min er blank. Så blir spennende å se
 
Magefølelsen sier jente. Jeg tror det skyldes at det var det vi fikk sist. Jeg forestiller meg at vi får ei jente til som ser akkurat likedan ut :p Forøvrig sa fødselskartet gutt sist, og nå sier det jente.
 
Kartet sier gutt og føler d er en gutt. Så blir spennende å se. Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel.
 
Kartet sa gutt sist, jeg fikk jente.

Denne gangen sier den gutt.

Så er veldig spente, blir gøy å finne ut av kjønnet :)
 
Har to gutter fra før, og føler jeg er guttemamma. Svangerskapet her er helt ulikt de to forrige, så mulig det er ei lita jente? ❤
 
Jeg har misforstått det fødselskartet:angelic: men det stemmer med de andre to, å ifølge den så blir det jente denne gangen :)
 
Kalenderen viser jente. Men det gjorde den sist også , og jeg fikk en nydelig gutt :Heartblue jeg tror det blir en gutt til fordi det kun produseres gutter i både min og samboers familie :hilarious: men blir kjempe positivt overrasket om vi venter en jente :love7
 
Jeg fikk en av hvert kjønn sist så det kartet kunne hverken få rett eller galt
Har en guttefølelse :)
 
Back
Topp