Hvilket kjønn tror du at du venter?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
jeg tror gutt... har gutt fra før så hadde jo vært hyggelig med en jente men jeg føler det er en gutt =)

Mannen tror jente, og jeg er usikker. Hadde virkelig vært koselig med en av hver<3

Jeg blir like glad for begge deler, og det vet jeg at sønnen min også blir. ❤️ Tipper litt på jente, fordi jeg er så mye mer kvalm nå, men det kan jo like gjerne være en gutt :) Så vanskelig å si :) Skulle gjerne visst det med en gang jeg som er så nysgjerrig ;)

Jeg tror gutt.. mest fordi jeg er dårligere denne gangen enn når jeg fikk jente :P

Det har jeg ikke rukket å tenkt på enda, fant ut om graviditeten i dag, hehe:) Vi får se når symptomene melder seg, om de er like med de jeg hadde da jeg gikk med lillegutt:) Fødselskart sier jente, men har da heller liten tro på det selv om dt stemt sist :P Det er liksom ikke helt logisk at min alder og unnfangelsesmnd skal ha noe å si i forhold til kjønn. Er jo samboer som avgjør kjønn;)

Mannen påstår at det 90% sjans for jente her! :p

Har en liten følelse av at det er en gutt der inne. Det kinesiske fødselskartet er enig med meg, fant jeg ut i dag, haha!

Har skikkelig jentefølese! :) sist hadde jeg ingen følelse på hva det kom til å bli, så denne følelsen er veldig uvant! Skjønner ikke hvorfor jeg føler det, så blir spennende å se om magefølelsen stemmer! Begge kjønn er selvsagt like velkommen <3

Jeg har ingen følelse av hva det blir. Tenker bare at det skal komme ut en baby jeg :p men samboer har jentefølelse, og pappa og flere andre sier de er så sikre på at det blir jente :D jeg er veldig komfortabel med jentetanken, men så er det liksom helt greit om det blir gutt og! Så jeg er visst ganske likegyldig til kjønn.

nå tror jeg også d blir jente,men om d blir en gutt er han så like velkommen han ♡

Back
Topp