Hvilket kjønn tror du at du venter?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Sist hadde jeg guttefølelse helt fra starten. Og det stemte. Nå har jeg faktisk ikke peilng :)

Trodde først gutt, men nå er jeg like kvalm som forrige gang, så nå tror jeg jente.

Har faktisk ikke peiling! Litt rart å ikke ha en følelse en gang, men kanskje den kommer etter jeg har vært på ul å sett at det faktisk er noe der :)

Jeg håper på jente og mannen på gutt. Føler vel egentlig ikke hvem av oss som har rett helt enda....

Nå har jeg fått en magefølelse på at vi venter en lillesøster :)

Skifter følelse annenhver time på hva det er :confused:

Jente :)

Jente siden jeg er kvalmen og uvell om dagene. Det var jeg ikke med gutten min. Men er bare en følelse, hvert svangerskap er vel forskjellig. Men uansett så er begge kjønn er like velkomne! :)

Eg tror jente. Pga samme symptomene som når eg gikk gravid sist med jente. Hadde faktisk ingen syptomer som eg kan huske med han eldste. Men det er jo år å dag siden og da :-) men e redd for det er 2. Ja ja. Finner fort utav det å er det 2 er det ikke så mye å gjør med det.

Eg trur jenta. Kanskje eit lite håp siden eg har gut fra før. Men sist var eg veldig kvalm å følte eg hadde meir symptomer enn nå. Men kanskje litt tidlig å sei endo og.

Er ikke så sikker denne gangen.. Har to jenter fra før og mistenker at det muligens er en jente til :D. Men har ingen symptomer. Hadde nå forresten ikke det med de to andre heller.. Hehe. Mannen håper på gutt da :)

Har ikke peiling. Skifter mening hver dag liksom :) begge kjønn er velkommen selv om gutt blir lettvint med tanke på klær osv :)

Gutt:) tror nok veldig på det fordi jeg alltid har sett for meg at første vil bli en gutt:)

Back
Topp