hvilket kjønn tror du at du får?

Har en skikkelig guttefølelse, vet ikke hvorfor:) Har en av hver fra før så håper egentlig ikke på noe spesielt:)
 
Har ikke noe magefølelse, kanskje det er en av hver?:)
 
Jeg har en av hver. Mannen tror gutt, jeg har ikke noe følelse. Blir spennende å se
 
Jeg tror gutt :)
Jeg har det ganske likt som forrige gang, også har jeg gutt fra før så det er rart å se for meg som "jentemamma" :p
 
Jeg tror jente denne gangen.
Storebror på 2.5 sier at han vil ha lillesøster da han har lillebror (en hund vel og merke).
Gleder meg til nurket kommer ut så man får vite :-)
 
Kinesisk fødselskart stemte på meg nå sist (fikk en gutt i januar i år :D ), og nå sier det jente, så da får jeg vel tro jente da! Men forventer jo gutt siden vi har en gutt fra før.. Spennende og like gledelig uansett :)
 
Jeg får sikkert en gutt til :p men føler litt at det er en jente :)
 
Tror det blir ei jente denne gangen. Går rundt og sier "hun" uten at jeg helt tenker over det. Men ønsker meg.. Tja, det varierer litt fra dag til dag i grunnen, blir nok overlykkelig uansett. Husker sist gang så ønsket jeg meg en jente i begynnelsen, men når jeg fikk lillegutt i armene tenkte jeg hvor glad jeg var for at det var en gutt, for ellers hadde det jo blitt en annen baby.. :laughing021
 
Har en følelse på gutt :) Sier hele tiden han, før jeg tenker meg om
 
Back
Topp