hvilket kjønn tror du at du får?

Samboer håper på gutt. Jeg vet ikke ennå. Tenker jente. Men er litt usikker

jeg håper litt på jente . Men blir glad uansett bare babyen er frisk :)
Vi har ei jente fra før. Å har alltid ønsket meg en av hver.
Det egentlig det samme hva det blir.
Men akkurat nå har jeg følelsen på jente igjen. Vet ikke hvorfor.

Mannen tror gutt. Jeg har ingen magefølelse enda

Har både gutt og jente fra før. Kjenner ingen plass at jeg håper på et kjønn mer enn et annet, men regner med det blir gutt denne gangen.

Jeg har to jenter og tror at det også blir det denne gangen, noe annet greier jeg ikke å forestille meg:) men hadde vært gøy med en lillebror også!

Har ingen magefølelse enda, men synest det er rart att jeg ikke avskyr kaffi (det har jeg gjort med de to guttene vi har)

Fordi jeg er kvalm denne gangen , så tror jeg det er jente. Var ikke kvalm en eneste dag med gutten min.

Jeg tror jente. Sist gang (endte i SA) trodde jeg gutt ;) Vi får se om vi får vite det på oul ;)

Klarer ikke å ha noe magefølelse. Eneste er at jeg ikke hadde ømme bryster sist, men nå har jeg veldig ømme- så da tenker jeg at det kanskje er jente denne gangen (leste et sted at brystene øker mer i volum med jentesvangerskap). Men det er jo et veldig tynt grunnlag.

Blir like glad enten det er en gutt til eller jente, så tenker ikke så mye på det egentlig :) Har vare fokus på å komme meg til 12 uker å fortsatt være gravid foreløbig.

Ja tror de kanske är jente. Har en gutt sen innan och med honom mådde ja toppen förutom bäckenlossning. Den här gången mår ja pyton.

Jeg tror det er en gutt,,sist fikk vi jente og jeg var sikker på at det var jente.

Back
Topp