Hvilket kjønn tror dere barnet er, og vil dere vite på OUL?

tror d er gutt[emoji28] kun fordi jeg hsr blitt gravid samme dag som vi hadde oss...og gutteceller er raskere enn jenter, mens jenter overlever lengre. hadde sex etter at el testen ble negativ.
Hvis man skal tenke sånn venter jeg defintivt jente [emoji38]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
I følge den kinesiske kalenderen blir det gutt. Lenge å vente .
En fordel hvis det blir jente siden jeg har en jente fra før .. men ønsker jo en av hver.. men spiller egentlig ingenrolle så lenge det frisk

Har ikke rukket å kjenne på det, er litt for opphengt i hvorvidt det går bra eller ikke. :p

Kommer til å be om å få vite det da, og vi skal ha en drøss med UL før OUL så vil gjerne høre det så snart de ser det egentlig. Ikke at kjønn er så viktig i og for seg, men det er viktig for meg å prøve og knytte meg til dingsen i magen, og det hjelper å vite kjønn og å kunne omtale han/hun som nettopp det - og ikke bare den/det/dings. :)

Føler akkurat som deg [emoji28]

Men mannen sier at det blir en jente, men det er nokk mest fordi vi har en gutt fra før av å han vil ha en av hver ;)

I følge den kinesiske kalenderen blir det gutt. Lenge å vente .
En fordel hvis det blir jente siden jeg har en jente fra før .. men ønsker jo en av hver.. men spiller egentlig ingenrolle så lenge det frisk
i følge den kinesiske kalenderen skulle jeg ha gutter begge gangene...ble jenter. nå sier den jente...da håper jeg gutt[emoji28]

Jente. Da det er liten sjangs for gutt her pga genfeil. Har 3 jenter fra før [emoji5]

Har 3 gutar fra før. Ingen magefølelse no.

Eg har eit lite håp om ei jente, men me er like godt fornøgde med ein liten gut til[emoji173]

Ønsker meg veldig ei jente... men, har litt guttefølelse, og nå måtte jeg sjekke det kinesiske fødselskartet og det sier også gutt. Ja, viktigst er jo en velfødd og frisk baby, og ikke har jeg det minste trygghet for at det går bra heller (har mistet på 11+6 før)...

Har ikke fått noe magefølelse etter at jeg ble gravid, men jeg har liksom alltid sett for meg at første barnet vårt blir en gutt :happy: Det blir spennende og se om jeg har rett! Vi skal definitivt vite det på oul :)

Jeg har vært sanndrømt i alle svangerskapene så blir spennende å se denne gang. Jeg tror jeg skal prøve at vi ikke vet det. :love7

i følge den kinesiske kalenderen skulle jeg ha gutter begge gangene...ble jenter. nå sier den jente...da håper jeg gutt[emoji28]
Viser det motsatte på alle mine også, jentene skulle vært gutter og guttene jenter.

Jeg må legge til at jeg tror dette er gutt. Altså 90% sikker. Mister lyst på godteri og sunn mat er veldig godt. Hatt det sånn med guttene.. Haha

Mannen min vil aldri vite hva det er, og det vil han ikke denne siste gangen heller. Jeg håpte at vi denne gangen kunne glede oss ved å få vite det sammen siden det er vår siste. MEN han lar seg ikke overtale. Jeg holder så langt en knapp på gutt pga formen min, men det kan snu ut i svangerskapet.
Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal få vite det enda. Leker litt med at jeg ikke skal vite. De to første viste jeg ikke, og de 3 etter det viste jeg. KUN en gang har jeg våre bombesikker i at det var en gutt også fikk jeg det bekreftet på ordinær UL.

Har ikke fått en magefølelse på det enda (tror nesten ikke på at jeg i heletatt er gravid enda engang [emoji23]), men vi vil vite det på ul om mulig [emoji4]

Er i grunnen sånn jeg tenker selv også dette :p

Men ang det, og vite så tror jeg ikke jeg orker og vite en gang til uten Mannen som aldri vil vite ;)

Får se hvordan jeg føler på OUL :D

Vi har en storebror og en lillesøster nå, så denne gangen skal det bli en overraskelse [emoji28] men har magefølelse på lillebror.. men hvem vet, får vi ikke vite før juni 2018[emoji7]

Vingler veldig, så har egentlig ikke noe særlig sterk følelse på hverken gutt eller jente - men ett eller annet blir det [emoji23] Holder en liiten knapp på gutt!

Kommende besteforeldre føler på seg at det er jente, men jeg og samboern føler det er gutt! Må si vi er veldig spente [emoji1]

Back
Topp