Hvilket kjønn får du ifølge fødselskartet?

Jente sies det denne gang:) Har en jente og en gutt fra før. Så da er det egentlig det samme hva som kommer, vi gleder oss bare:happy:
 
Hva tror dere? Jeg tok ut egget i november ifjor, og hvis jeg bruker den datoen får jeg gutt. Men embryoet ble satt inn nå i juni, og da blir det jente.
Hvilken er riktig å følge? :)
 
Hva tror dere? Jeg tok ut egget i november ifjor, og hvis jeg bruker den datoen får jeg gutt. Men embryoet ble satt inn nå i juni, og da blir det jente.
Hvilken er riktig å følge? :)
Jeg tenker tiden for befruktning, jeg gjør det. Står vel mors alder ved befruktning, embryo kan ligge noen år..
 
I så tilfelle blir det jente! Men det stemmer ikke med førstemann, så får se.
Håper litt på jente - hadde vært koselig med to jenter. Hadde vært praktisk også, nå som jeg nettopp har kjøpt tre par viking goretex :smiley-angelic006 Netthandel, jeg skylder på regnværet..
Så kan vi heller prøve oss på en gutt senere. Men blir glad for alt :):)
 
Blir enda en gutt i følge denne :) Blir spennende å se om det kommer en lillebror eller lillesøster :Heartblue:Heartpink
 
I følge kalenderen blir dette jente! Prøvde det kartet forrige gang også og da skulle det bli gutt - noe som stemte! Så spent på om det stemmer denne gangen
 
Gutt. Har stemt med de 2 andre jeg har, så blir spennende å se, har en av hver så er egentlig samme;)
 
Gutt i følge denne. Stemte ikke på forrige :)
 
Jente
 
Venter visst en jente:Heartpink Denne kalenderen har stemt med mine to andre barn, men siden det er 50/50 sjanse, er det vel ganske tilfeldig :D
 
Back
Topp