Hvilket kjønn får du ifølge fødselskartet?

Jeg får gutt i følge den. Denne gangen har jeg heller ingen klar formening om hva jeg tror er i magen. Forrige gang var jeg skråsikker på at det var gutt, noe som stemte.
 
Får jente ifølge den. Føler det selv og. Og samboer har ingen jenter i familien, så jeg har store planer om å bryte den forbannelsen :laughing002
 
Jente, jeg er uenig for tiden;)
Føler at det blir gutt
Jenta mi ønsker sterkt å få lille søster så håper litt:)
 
I følge den får jeg gutt! Veldig spennende. Vi har planlagt å ikke vite kjønn før fødsel denne gangen :) Har ingen spesiell følelse for hva der blir.
 
Får jente i følge denne :) Kommer selv fra en stor jenteslekt, så det kan jo vere mulig. Ble nylig tante til en jente også :)
 
Siden jeg har brukt egget som har vært på frys siden 2018 regner jeg med det blir samme som sist.... En gutt. Men da viste det kinesiske kartet jente
 
Jente!
Om det går bra skal vi uansett ikke vite kjønn på forhånd, så det blir ekstra spennende. :cat:
 
Jente, og det føler jeg selv også. Har en av hver fra før, og da stemte også magefølelsen :)
 
Jente her. Har en jente fra før så en lillesøster hadde vært veldig morsomt, men en lillebror er mer enn velkommen også. Har litt jentefølelse da:shy:
 
I følge den får jeg gutt! Veldig spennende. Vi har planlagt å ikke vite kjønn før fødsel denne gangen :) Har ingen spesiell følelse for hva der blir.

Jente!
Om det går bra skal vi uansett ikke vite kjønn på forhånd, så det blir ekstra spennende. :cat:

Åh, så spennende! :D Vi vurderer det samme, men veldig usikker på om vi greier å la vær :hilarious: Vi må tenke på det :happy:
 
Åh, så spennende! :D Vi vurderer det samme, men veldig usikker på om vi greier å la vær :hilarious: Vi må tenke på det :happy:

Det var mitt forslag opprinnelig. Mannen er en utrolig stor nysgjerrigper, så det blir nok hardt for ham, hehe! :hilarious: Men han er samtidig med på tanken om at det er artig og spennende å vente litt, også. :)
 
Gutt her i følge den!

Stemmer også med gutten jeg har fra før. Ny mann som ønsker seg en gutt, og det gjør kommende storebror å, hehe! Han vet ikke at jeg er gravid, men spør omtrent annenhver dag etter søsken så jeg gleder meg til å fortelle❤
 
Gutt. Det blir såfall tredje gutten! Vurderer å ikke få vite på ul denne gangen, men spørs om jeg klarer å la være når de spør. Siste sjanse til å få oppleve det, siden dette blir siste barnet.
 
Back
Topp