Bare litt nyskjerrig på hvilket forhold dere har til deres mor? Godt, dårlig eller ikke eksisterende? 
Har du mange søsken? Har alle et like godt forhold?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tja. Ikke kjempe godt forhold, ikke dårlig. Hun er ingen person jeg går til for å snakke om problemene mine, det har hun aldri vært. Hun kan være veldig dømmende og har et annet syn på verden enn det jeg har. Men vi kommer som regel overens. Jeg må til tider svelge noen kameler.Bare litt nyskjerrig på hvilket forhold dere har til deres mor? Godt, dårlig eller ikke eksisterende?

Det har vært verreBare litt nyskjerrig på hvilket forhold dere har til deres mor? Godt, dårlig eller ikke eksisterende?

Er alltid henne jeg ønsker å snakke med først om det er noe både på godt og vondt. Vi snakkes nesten daglig . Ene søsteren min har et litt vanskeligere forhold til henne, virker som de misforstår hverandre lett og det blir fort litt ampert. De har likevel et godt forhold. Hun føler seg nærmere min far enn mor. Utenom det har alle mine søsken et godt forhold forhold til begge mine foreldre.
 Er alltid henne jeg ønsker å snakke med først om det er noe både på godt og vondt. Vi snakkes nesten daglig . Ene søsteren min har et litt vanskeligere forhold til henne, virker som de misforstår hverandre lett og det blir fort litt ampert. De har likevel et godt forhold. Hun føler seg nærmere min far enn mor. Utenom det har alle mine søsken et godt forhold forhold til begge mine foreldre. har reist på mor og datter tur også.  Veldig koselig.
 har reist på mor og datter tur også.  Veldig koselig.Bare litt nyskjerrig på hvilket forhold dere har til deres mor? Godt, dårlig eller ikke eksisterende?

vi snakker sammen om alt og ho er den første jeg ringer til hvis det er noe spesielt. Vi har daglig kontakt på snap eller messenger. Har en storebror som er nesten 3 år eldre og han har også et veldig nært forhold til mamma. Og jeg og min bror er veldig close
 vi snakker sammen om alt og ho er den første jeg ringer til hvis det er noe spesielt. Vi har daglig kontakt på snap eller messenger. Har en storebror som er nesten 3 år eldre og han har også et veldig nært forhold til mamma. Og jeg og min bror er veldig close