April-lykke
Glad i forumet
Hadde maxi cosi forge gang, storfornøyd ! Men lurer litt på besafe nå, ser ut som den ser bedre ut komfort-messig. Og den scorer bra i tester 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken Besafe vil du ha?Hadde maxi cosi forge gang, storfornøyd ! Men lurer litt på besafe nå, ser ut som den ser bedre ut komfort-messig. Og den scorer bra i tester![]()
Izi sleep er veldig fin ja, men veldig tung. Så da er det nok ganske nødvendig at du har adapter til vogn så du ikke må bære så mye rundt på setet.Tenkte izi sleep siden det kan legges bak ! Helt genialt å f.eks klikke bilstolen på understellet. Kan jo det med maxi cosi også, men da har en ikke mulighet til å legge bak ryggen.
Jepp, det gjør du. Bare spør om du får prøve setet i bilen, og da vil ekspeditøren følge deg til bilen og vise deg hvordan det skal monteres.Står mellom maxi cosi izi go, maxi cosi cabriofix og recaro privia. Har lyst til å prøve de i bilen også. Noen som har gjort det? Går man f. Eks bare til barnashus og spør om å få prøve de i bilen?![]()
Britaxen vår går til 13 kg, og siden vesla var bare 11kg da hun var 20 måneder brukte vi det som reservesete til hun ble nesten to. Kjekt med store babystoler og små barn.Anar verkeleg ikkje! Hadde Britax til dei to første og var veldig fornøgd med det. God plass (fint for oss sidan lille ikkje var 9 kg før rundt 16 mnd). Må lese litt på testar og sånt trur eg. Vil ha base i alle fall, og isofixfeste.
Absolutt! Jentungen var 12 kg då ho var 2,5 år, brukte den stolen siste gong på den tida. Lang i ryggen!Britaxen vår går til 13 kg, og siden vesla var bare 11kg da hun var 20 måneder brukte vi det som reservesete til hun ble nesten to. Kjekt med store babystoler og små barn.![]()
Det aller enklaste er å ha to basar og eitt sete. Då klikker du berre setet fast i basen i den bilen du bruker då.Jeg skal ha min første så jeg har ikke peiling på bilstoler. Hvilket bilsete er best å ha hvis man trenger å kunne flytte det mellom 2 biler på en enkel måte? Men alikavel at det er trygt og sikkert sete?