Hvilket barn i rekken?

Minibarnets nummer i søskenflokken

• Dette er første barnet

Votes: 21 22,8%
  • Dette er nummer to

Votes: 38 41,3%
  • Dette er luringen, nummer tre

Votes: 17 18,5%
  • Jeg er erfaren, fjerdemann på tur

Votes: 10 10,9%
  • Femte i flokken her

Votes: 4 4,3%
  • Sjette skatt under produksjon

Votes: 2 2,2%
  • Min flokk teller snart syv barn eller flere

Votes: 1 1,1%

• Antall som har svart
    92
@Pippi123 og @Nei helsike heller jeg skulle ALDRI ha barn, før jeg ble 30 og møtte mannen… var stressa for det første graviditet og, pg forventa den fødselsdepresjonen. Men så fort hun kom ut var det som om hele verden endelig «klikket på plass». Og selv med de heftige månedene og enorme sjokket som ventet har jeg ikke hatt et snev av fødselsdep :Heartred Nå vil jeg ha 3!!!
Ikke sant! Har vært sammen med min i 13 år, så ikke noe nytt på den fronten som gjorde at det forandret seg :) så herlig :Heartred

Føler «normalen» ofte er to barn, særlig hvis jeg hører med de som er på min alder. De tenker sjeldent på barn enda, og hvis de skal ha så skal de ha 1 eller 2.. jeg har liksom alltid sett for meg fire stk, og nå håper jeg iherdig at nr3 kommer i mars. Det ville jo vært utrolig gøy med tre barn som er født i samme mnd, med like stor aldersforskjell, som mamma sine første tre barn. Håperhåperhåper!

Jeg skal ikke tvinge noen til å svare, men kjenner jeg er nysgjerrig på hvem som har syv eller flere. Lurer sånn på hvordan hverdagen deres er!

prøver på nr 4 :Heartred Mista i april uke 8+1 så kjenner litt på det nå, men har 3 friske barn. Hvert her siden 2008 :) går dette rette veien blir det 2 mars barnet :laughing002

Jeg skal ikke tvinge noen til å svare, men kjenner jeg er nysgjerrig på hvem som har syv eller flere. Lurer sånn på hvordan hverdagen deres er!
Sniker.. vi er 7 søsken :happy: vokst opp i puljer på 4 og 3 stk da- mamma fikk første 86 og siste i 08. Så selvom vi er mange har vi jo vært fordelt utover, og kanskje ikke fult så annerledes hverdag enn de som er 3-4 barn. Elsker å ha en stor familie da og ønsker selv hvertfall 4 barn:happy:

Nr 4 på vei. Ventet 2 år mellom siste mann og dette svangerskapet.

Back
Topp