Hvilket barn i rekken?

Minibarnets nummer i søskenflokken

• Dette er første barnet

Votes: 21 22,8%
  • Dette er nummer to

Votes: 38 41,3%
  • Dette er luringen, nummer tre

Votes: 17 18,5%
  • Jeg er erfaren, fjerdemann på tur

Votes: 10 10,9%
  • Femte i flokken her

Votes: 4 4,3%
  • Sjette skatt under produksjon

Votes: 2 2,2%
  • Min flokk teller snart syv barn eller flere

Votes: 1 1,1%

• Antall som har svart
    92
Vi prøver desperat på nr 2. Planen var to, men etter å ha fått nr en fikk vi lyst på tre. Det spørs om vi rekker det nå, jeg er 39 :dontknow Ville ha tre på rappen i 21-22-23 men nå har jo nr 2 latt vente på seg pga alle komplikasjoner og hindringer jeg har hatt.
Det rekker du fint. Jeg fikk nr tre da jeg var 38, nr fire da jeg var et par dager unna 41 og venter nr fem nå, i en alder av 43… Evt så kjører du nr to og tre samtidig denne runden.

Det rekker du fint. Jeg fikk nr tre da jeg var 38, nr fire da jeg var et par dager unna 41 og venter nr fem nå, i en alder av 43… Evt så kjører du nr to og tre samtidig denne runden.
Hehe, det blir nok bare en denne runden, for hadde ultralyd før eggløsning og det var kun en follikel som var på grensa til moden. Kan jo i teorien hende det har delt seg- men da skulle jeg tro hcg/testene var sterkere nå allerede.

Nr 1 :) var veldig usikker på om jeg ville ha barn, før jeg ble gravid med et uhell og så mista. Nå ser jeg ikke for meg noe annet.
Kjenner meg igjen... Her ville mannen ha barn mer enn det jeg ville, men jeg tenkte at jeg/vi kanskje ville angre om vi ikke prøvde. Og nå er nummer tre i magen. Man trenger tydeligvis ikke å like andres barn eller kunne noe om barn fra før for å elske sine egne, hehehe.

Kjenner meg igjen... Her ville mannen ha barn mer enn det jeg ville, men jeg tenkte at jeg/vi kanskje ville angre om vi ikke prøvde. Og nå er nummer tre i magen. Man trenger tydeligvis ikke å like andres barn eller kunne noe om barn fra før for å elske sine egne, hehehe.
Godt å høre! Er akkurat det, har aldri likt andres barn :laughing002 Første runde gikk jeg mye rundt å tenkte enn om jeg ikke liker mitt eget barn heller. Men etter jeg mista er jeg ikke i tvil! Det er ganske fint å høre at man elsker sine egne så høyt at man går for nr. 3:Heartred Har også en mann som ønsket barn, men sa det var opp til meg

Godt å høre! Er akkurat det, har aldri likt andres barn :laughing002 Første runde gikk jeg mye rundt å tenkte enn om jeg ikke liker mitt eget barn heller. Men etter jeg mista er jeg ikke i tvil! Det er ganske fint å høre at man elsker sine egne så høyt at man går for nr. 3:Heartred Har også en mann som ønsket barn, men sa det var opp til meg
Jepp. Når jeg ventet på nr. 2, så fryktet jeg at det ikke var nok kjærlighet igjen til begge, men den er tydeligvis eksponentiell.

Før jeg fikk barn selv, så skjønte jeg godt at folk ikke ville ha unger. Nå skjønner jeg det absolutt ikke. :hilarious: Men prøver å ikke misjonere, da. Sier bare at det er helt normalt å ikke like ANDRE barn, men at en kommer til å like sine egne. Å ikke like egne barn er ekstremt sjeldent, og bunner ofte ut i svangerskapsdepresjon (eller andre problemer, skal ikke gå inn på det området). Depresjonen kan man heldigvis få hjelp til å takle, så lenge man er åpen, og da blir det bra til slutt uansett. :Heartred

Glad det er flere av oss, @Pippi123 ! Tror ikke det er så uvanlig. Det er nok bare tabu.

Har svart nr 2, men er for meg egentlig nr 3 siden vi mistet ei jente i uke 22 i 2018. Men håper at dette er vår nr 2 som kommer til oss i denne verdenen❤️

Har svart nr 2, men er for meg egentlig nr 3 siden vi mistet ei jente i uke 22 i 2018. Men håper at dette er vår nr 2 som kommer til oss i denne verdenen❤️
Åh, det er så vondt å lese. Minien min er født i uke 23. Brutal påminnelse om hvor nært vi har vært å miste han. ❤️

Jepp. Når jeg ventet på nr. 2, så fryktet jeg at det ikke var nok kjærlighet igjen til begge, men den er tydeligvis eksponentiell.

Før jeg fikk barn selv, så skjønte jeg godt at folk ikke ville ha unger. Nå skjønner jeg det absolutt ikke. :hilarious: Men prøver å ikke misjonere, da. Sier bare at det er helt normalt å ikke like ANDRE barn, men at en kommer til å like sine egne. Å ikke like egne barn er ekstremt sjeldent, og bunner ofte ut i svangerskapsdepresjon (eller andre problemer, skal ikke gå inn på det området). Depresjonen kan man heldigvis få hjelp til å takle, så lenge man er åpen, og da blir det bra til slutt uansett. :Heartred

Glad det er flere av oss, @Pippi123 ! Tror ikke det er så uvanlig. Det er nok bare tabu.
Haha ikke sant! Er tydeligvis det biologiske som påvirker når man først blir gravid. Ja ikke sant, håper det blir bra :Heartred

Ja veldig fint å høre! Og at det har gått så fint at du er på nr 3 nå:love7

Haha ikke sant! Er tydeligvis det biologiske som påvirker når man først blir gravid. Ja ikke sant, håper det blir bra :Heartred

Ja veldig fint å høre! Og at det har gått så fint at du er på nr 3 nå:love7
Tror vi er ganske godt programmert baki reptilhjernen et sted, ja. :hilarious: Gled deg til tiden som kommer!

Så morsomt at vi er flere som lager nr fire og fem! Trodde jeg var eneste som befolket verden.
Neinei, vi er flere! Femte her, termin i slutten av februar foreløpig men plutselig havner jeg over på nok en vårbaby

@Pippi123 og @Nei helsike heller jeg skulle ALDRI ha barn, før jeg ble 30 og møtte mannen… var stressa for det første graviditet og, pg forventa den fødselsdepresjonen. Men så fort hun kom ut var det som om hele verden endelig «klikket på plass». Og selv med de heftige månedene og enorme sjokket som ventet har jeg ikke hatt et snev av fødselsdep :Heartred Nå vil jeg ha 3!!!

Neinei, vi er flere! Femte her, termin i slutten av februar foreløpig men plutselig havner jeg over på nok en vårbaby
Så gøy! Jeg har i starten av mars, men vet at lille skal ut i begynnelsen av februar eller slutten av januar.

Back
Topp