Hvilket barn i rekken?

Minibarnets nummer i søskenflokken

• Dette er første barnet

Votes: 21 22,8%
  • Dette er nummer to

Votes: 38 41,3%
  • Dette er luringen, nummer tre

Votes: 17 18,5%
  • Jeg er erfaren, fjerdemann på tur

Votes: 10 10,9%
  • Femte i flokken her

Votes: 4 4,3%
  • Sjette skatt under produksjon

Votes: 2 2,2%
  • Min flokk teller snart syv barn eller flere

Votes: 1 1,1%

• Antall som har svart
    92

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Det er artig med litt statistikk. Hvilket barn i rekken er under produksjon nå? Det er alltid litt vanskelig å svare på for oss som har noen barn med oss og noen sommerfugler, og for de som slumper til å produsere flere i slengen, så jeg har åpnet for at man kan velge to alternativer hvis man vil.

Jeg føler meg nesten smågal med nr 3 på vei. «Alle» her har jo bare to barn.
Samme! Kan jo hende at flere med 3+ i snitt henger på forumet? Jeg kjenner bare én jevnaldrende familie med fem barn, ellers har de fleste 1, 2 eller maks 3. Veldig artig med stor flokk, da. :D Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i "en er som ingen og to er som ti". Én var ti, men så gikk det over, og nå er  to én. :hilarious:

Samme! Kan jo hende at flere med 3+ i snitt henger på forumet? Jeg kjenner bare én jevnaldrende familie med fem barn, ellers har de fleste 1, 2 eller maks 3. Veldig artig med stor flokk, da. :D Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i "en er som ingen og to er som ti". Én var ti, men så gikk det over, og nå er  to én. :hilarious:
Mine er såpass små at to er definitivt ikke én, men har håp om at det blir lettere når nr 2 blir eldre slik at de kan leke sammen. Nå må begge underholdes på hver sitt vis. Dårlige på å leke alene.

Dette er vår nr 2, og hvis denne spira holder helt i mål, er det mitt siste svangerskap. Litt vemodig, men også litt fint :)

Vi er så langt overraskende jevnt fordelt, med tanke på at det statistisk sett burde være flest førstegangsfødende. Kanskje forumdeltagere for flere barn… :cool05

Vi er så langt overraskende jevnt fordelt, med tanke på at det statistisk sett burde være flest førstegangsfødende. Kanskje forumdeltagere for flere barn… :cool05
Jeg ble medlem her i 2017 når jeg var prøver med førstemann. Var veldig aktiv 2017-2020 gjennom prøveperiode og to svangerskap elsker dette forumet, så mye hjelp, støtte og latter

Vi prøver desperat på nr 2. Planen var to, men etter å ha fått nr en fikk vi lyst på tre. Det spørs om vi rekker det nå, jeg er 39 :dontknow Ville ha tre på rappen i 21-22-23 men nå har jo nr 2 latt vente på seg pga alle komplikasjoner og hindringer jeg har hatt.

Back
Topp