Hvilken vognpose har dere?

Lavendel84

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Hvilken vognpose har dere valgt? Jeg vurderer voksi city eller easrygrow grandma m/lammeskinn.

Vi har kjøpt Easygrow Grandma :-) Har ikke kjøpt lammeskinn da, men mulig vi må gå til innkjøp av det også.

Vi har voksi urban etter førstemann - så føler jeg må bruke den på frøkna også! Kan ikke kjøpe alt nytt :P
Men hadde helt klart valgt voksi city hvis jeg hadde valgt idag! Synes urban ser litt åpen ut oppi til nyfødt desemberbarn! :S ellers har jeg vært veldig fornøyd med den sist.

Tenker å forsøke å bruke bilstolposen i bagen i begynnelsen - blir litt tettere når hun er så liten :)

Voksi Urban. Ville egentlig ha City pga. åpningen på midten. Men kom over et godt tilbud på Urban.

Skal arve en lammeskinnspose, men fikk også med en umami-pose når jeg bestilte bæresele før helgen! Har aldri hørt om umami før og finner lite om det på nett, så vi får se når den kommer i posten :)

Vi har kjøpt Voksi City på tilbud på Rudo:-) I bilstolen kommer vi til å bruke hjemmestrikket ullpose.

Jeg hadde voksi urban til storebror, men var ikke fornøyd med den. Hadde nå behov for en til og valgte da voksi City. Liker den myyye bedre. :)

Hvilken vognpose har dere valgt? Jeg vurderer voksi city eller easrygrow grandma m/lammeskinn.

Hvis jeg var deg, hadde jeg gått for voksi city! Mye mer praktisk å ha glidelås foran enn på sidene som voksi urban (den har vi)
Vi har i tillegg nøstebarn sin skinnpose, den med glidelås.

Har voksi city her også :)

Har kjøpt bugaboo sin med tanke på at det ikke er alle vognposer som sitter godt i sittedelen til bugaboo. Pluss lammeskinn :-)

Har tre poser, en skinnpose som mannen brukte da han var baby, en odenwälder dunpose og en simopose, som jeg tenker vi bruker i bilsetet først. Den er ikke så tjukk, men det er greit i bilen, så hun ikke renner bort. Simoposen har forlenger og armer, noe som kommer godt med når hun blir større.

Back
Topp