Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har vært igjennom en 10 vogner/triller på 2 barn. Alle har sine fordeler og ulemper. Man må jo ikke ha mange, men er ofte noe som irriterer deg med en vogn og så vil man prøve noe annet.
Wow så mange vogner! Vil du forklare til en vogn-nybegynner hvorfor man trenger så mange?
Er det noen vogner som man bør være litt ekstra på jakt etter om man ønsker å kjøpe brukt?
Du trenger egentlig ikke så mange vogner, det bare skjer. Jeg så heller ikke poenget med flere vogner, er veldig fornøyd med «hovedvogna» vår. Så trengte vi en sovevogn til barnehagen (som endte som sovevogn hjemme og hovedvogna i barnehagen.. flaks de har innendørs soving!). Og så ville jeg gjerne sjekke ut sykkelvogn, som brukes mest som turvogn i nærmiljøet. Og så trengte vi en vogn som egnet seg til ferie/tur på senter/i byen/når vi ikke gidder å ta den svære sykkelvogna. Så nå har vi Uppababy Vista V2, en gammel Emmaljunga Edge Duo (tror jeg), Croozer sykkelvogn og Babyjogger City Mini GT2.