Sitte å kikker litt på diverse vogner for tiden. Har en Emmaljunga City Cross som er helt super, men kommende storesøster blir 2 i januar og er nok ikke ferdig med vogn helt enda (trenger den nok også til å sove i i helgene). Vurderer derfor ulike vogner for tiden. Tenkte egentlig å finne nytt understell til Emmaljunga vogna vår, men kan jo likesågodt kjøpe ny vogn
Tenker at den nye vogna enten blir til storesøster eller baby alt etter hvilken det blir. Men er så greit å høre andres meninger. Er helt håpløs på å bestemme meg og kunne sikkert drøyd dette valget til januar/februar bare for å slippe, men kjenner litt på den der redebyggingen og at det skal bli greit å få ting i hus
Så hvis noen har noen gode råd er det bare å komme med dem 
Her er de jeg vurderer:
Brukt på finn til 2500 i rosa
<3
Brukt på finn til 2900
+ for vendbare fremhjul
Babyjogger City Versa GT
Brukt på finn til 1900-2500
Praktisk og lett å lagre
Babyjogger City GT
Ny, pris 3700
Tenker at den nye vogna enten blir til storesøster eller baby alt etter hvilken det blir. Men er så greit å høre andres meninger. Er helt håpløs på å bestemme meg og kunne sikkert drøyd dette valget til januar/februar bare for å slippe, men kjenner litt på den der redebyggingen og at det skal bli greit å få ting i hus
Her er de jeg vurderer:
Brukt på finn til 2500 i rosa
<3
Brukt på finn til 2900
+ for vendbare fremhjul
Babyjogger City Versa GT
Brukt på finn til 1900-2500
Praktisk og lett å lagre
Babyjogger City GT
Ny, pris 3700