Hvilken vogn?

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Sitte å kikker litt på diverse vogner for tiden. Har en Emmaljunga City Cross som er helt super, men kommende storesøster blir 2 i januar og er nok ikke ferdig med vogn helt enda (trenger den nok også til å sove i i helgene). Vurderer derfor ulike vogner for tiden. Tenkte egentlig å finne nytt understell til Emmaljunga vogna vår, men kan jo likesågodt kjøpe ny vogn ;)

Tenker at den nye vogna enten blir til storesøster eller baby alt etter hvilken det blir. Men er så greit å høre andres meninger. Er helt håpløs på å bestemme meg og kunne sikkert drøyd dette valget til januar/februar bare for å slippe, men kjenner litt på den der redebyggingen og at det skal bli greit å få ting i hus :) Så hvis noen har noen gode råd er det bare å komme med dem :)

Her er de jeg vurderer:
62_603279907.jpg

Brukt på finn til 2500 i rosa :D
<3
66_2079418675.jpg

Brukt på finn til 2900
+ for vendbare fremhjul
68_76464746.jpg

Babyjogger City Versa GT
Brukt på finn til 1900-2500
Praktisk og lett å lagre :)
5fb1e0a0-6eb4-4157-90ea-4a12559648da.jpg

Babyjogger City GT
Ny, pris 3700

Vanskelig valg;) Har citycross selv og synes den er helt super å trille (trillet turer hver dag hele permisjonen sist). Så det blir også til denne babyen. Men jeg har sett litt på den siste du nevner. Rett og slett for å få noe som er litt lettere når han slutter med bag. (Vi har liten bil, og den var jo kjempeliten og lett å pakke sammen!!) Pluss at jeg mener de har tilbud på den på babyshop nå??

Du må jo gjøre der du synes er best, men jeg hadde valgt citycrossen til babyen og kjøpt den nederste til hun på to så hun kunne sove i den frem til sommeren, deretter brukt den på minsten og enten at citycrossen ble sovevogn eller at hun kanskje er ferdig med dupp da? Men det er bare slik jeg tenker etter hva som er praktisk til oss:p Kan være noe helt annet til dere!!

Her er minsten ferdig med dupp, så da er vogna ledig. Så jeg trenger ikke bestemme meg ennå :p

Vanskelig valg;) Har citycross selv og synes den er helt super å trille (trillet turer hver dag hele permisjonen sist). Så det blir også til denne babyen. Men jeg har sett litt på den siste du nevner. Rett og slett for å få noe som er litt lettere når han slutter med bag. (Vi har liten bil, og den var jo kjempeliten og lett å pakke sammen!!) Pluss at jeg mener de har tilbud på den på babyshop nå??

Du må jo gjøre der du synes er best, men jeg hadde valgt citycrossen til babyen og kjøpt den nederste til hun på to så hun kunne sove i den frem til sommeren, deretter brukt den på minsten og enten at citycrossen ble sovevogn eller at hun kanskje er ferdig med dupp da? Men det er bare slik jeg tenker etter hva som er praktisk til oss:p Kan være noe helt annet til dere!!

Her er minsten ferdig med dupp, så da er vogna ledig. Så jeg trenger ikke bestemme meg ennå :p

Er vel egentlig det jeg heller mot selv også (kanskje den nest nederste siden den kunne ha sittedelen vendt mot meg, selv om city mini var penere å se på ;) ), ser at det er mest praktisk, og hadde vært veldig greit å ha en liten og nett vogn til frakting i bil :) Satser på at storesøster blir ferdig med hvil til sommeren,men kan jo sove i den andre vogna, hun sover godt i det meste av vogner egentlig, bare jeg som er litt skeptisk til tre hjul :P Babyen bruker nok Citycrossen en god stund, vi har nettopp kjøpt ny bil med god plass, så den har kanskje plass til begge vognene til og med :D (dog nok ikke to emmaljungavogner, fine er de, men litt store :P )

Fant den babyjogger mini gt på tilbud på nett, så ut til at vanlig pris var nærmere 5000. Prisjakt.no er en fin side ;)

Babyen i magen får en emmaljunga super nitro mens snuppa på 2 år bruker Babyjogger city gt. Vi er kjempe fornøyde med begge. Sistnevnte blir liten når du legger den sammen noe som er viktig for å få plass til begge i bilen :)

Dette har vært veldig vanskelig å velge i forhold til før. Vognene er så kjempe dyre og Ingen av de har alt jeg ønsker meg. Men har bestemt meg for tfk joggster. Nå er spørsmålet. Om jeg skal ha brukt eller ny. De som selger brukt ( 3-4år) selger for litt høye priser synes jeg. Som regel så ligger de på halvparten. Dette er litt drøyt med tanke på at dette er noe som blir veldig mye brukt i løpet av et par år. Så jeg tenker litt på heller kjøpe ny. Men jeg er så treg. Samboer gidder ikke blande seg. Han sier at det er jeg Som skal få bestemme akkurat det jeg vil ha samma hva det er.

Vi har to understell til vår emmaljunga vogn. Men vi har også babyjogger city mini. Synes den er kjempe fin til 2 åringen. Hu er fornøyd med vognen og kan klatre oppi den selv.

Vi har to understell til vår emmaljunga vogn. Men vi har også babyjogger city mini. Synes den er kjempe fin til 2 åringen. Hu er fornøyd med vognen og kan klatre oppi den selv.
Har lett etter kun understell brukt, men ikke funnet noe:-/ Kjenner jeg heller mot Babyjogger City Mini nå, greit å ha en liten og nett vogn også;-)

Dette har vært veldig vanskelig å velge i forhold til før. Vognene er så kjempe dyre og Ingen av de har alt jeg ønsker meg. Men har bestemt meg for tfk joggster. Nå er spørsmålet. Om jeg skal ha brukt eller ny. De som selger brukt ( 3-4år) selger for litt høye priser synes jeg. Som regel så ligger de på halvparten. Dette er litt drøyt med tanke på at dette er noe som blir veldig mye brukt i løpet av et par år. Så jeg tenker litt på heller kjøpe ny. Men jeg er så treg. Samboer gidder ikke blande seg. Han sier at det er jeg Som skal få bestemme akkurat det jeg vil ha samma hva det er.
Har sett litt på brukt, problemet er bare at jeg finner vogner som vi egentlig ikke trenger:-P Som en nydelig Emmaljunga, selv om vi har en fra før og egentlig bare trenger ett ekstra understell:-P Men nytt understell er dyrere enn en brukt vogn med alt! Ikke lett dette... Heldigvis over to måneder til termin enda, selv om jeg føler at alt må være klart før jul:-P

Kjørte du eller bestilte du på nett? Hva ble det i fortollingsgebyr og hvilken nettsiden kan du anbefale?
Den ble kjøpt i en butikk i Karlstad. Emmaljunga sender desverre ikke. Kjopbarnvogn er det en nettsiden som heter. Var min svigerfar som kjøpte med vognen fot oss siden han var i Karlstad allerede.

Back
Topp