*LykkeLiten-vi-ønsker-deg*
Glad i forumet
Hvilken vogn har dere tenkt kjøpe?
Vi fikk vogna våres på fredag
kjempe fornøyd ❤
Teutonia elegance
Vi fikk vogna våres på fredag
Teutonia elegance
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin
Nei, ikke på denneSå finer det lufthjul?
Oki, men den var veldig fin daNei, ikke på dennemen har vurdert å kjøpe et understell til som er litt lettere i terreng
men mulig det går fint med denne også, kjøpte den fordi den er så superlett å trille og tar lite plass i bil
![]()
Du kjøpte den nå i år gjorde du ikke?Brio happy duo her og. Charcoal grey.![]()
Jepp.Du kjøpte den nå i år gjorde du ikke?![]()
Jaa! Ikke trillet min mer enn fra butikken og til bilen - men likte detJepp.den er så god å trille!!
Haha! Nei, har ikke det. Men er ikke så bekymra. En av voksiposene vet jeg passer godt nedi, tror det er voksi city? Om det er et par ekstra cm, så gjør ikke det noe. Er bare å dytte/brette nedi langs kanten. Og ungene våres er ikke så store at de trenger hele posen de første par mnd i livet sitt. Så tror det går bra så lenge posen er litt myk. De gamle, gode lammeskinnsposene KAN vel bli et problem mao.Jaa! Ikke trillet min mer enn fra butikken og til bilen - men likte det
Har du funnet vognpose til vogna? Håper ikke jeg har spurt deg om dette før - stresser så vilt med at den liggedelen er så liten i forhold til alle vognposene jeg finner![]()
Trur du kan ta av sportsdelen, er jo bare knapperVi har ei vanlig trille vi er så fornøyd med, at vi kjøper bare bag delen til den
Litt usikker på om man skal ta av sportsdelen å ha bare bagen, eller om man har bagen over sittedelen, men det finner vi vel ut av
Vis vedlegget 136991 Vis vedlegget 136992