Hvilken vogn?

Hvilken vogn har dere tenkt kjøpe?
Vi fikk vogna våres på fredag :-) kjempe fornøyd ❤

Teutonia elegance :-)
2a159c8e206768eb0977144b36a57e05

Vi har Simo Duo fra første. Gleder meg enormt til å ta den i bruk igjen. Har egentlig lyst å ta den frem allerede nå så jeg kan nyte synet av den og vare glede meg mer, men synes kanskje det er litt unødvendig siden vi enda må vente i 5mnd på bølla :p
ImageUploadedByBV Forum1442728027.909197.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442739130.260465.jpgImageUploadedByBV Forum1442739160.995110.jpg

Vi har denne etter storebror, og en tfk. Syns Emmaljunga'en er finest med babybag men tfk er definitivt mer brukervennlig til vårt bruk så blir nok den :) Hvertfall hvis det er snø ute.

Nei, ikke på denne :) men har vurdert å kjøpe et understell til som er litt lettere i terreng :) men mulig det går fint med denne også, kjøpte den fordi den er så superlett å trille og tar lite plass i bil :)
Oki, men den var veldig fin da :)

Vi har ei vanlig trille vi er så fornøyd med, at vi kjøper bare bag delen til den :)

Litt usikker på om man skal ta av sportsdelen å ha bare bagen, eller om man har bagen over sittedelen, men det finner vi vel ut av :P

babyjogger_gt_black_carryco_3.jpg images.jpg

Jepp. :) den er så god å trille!!
Jaa! Ikke trillet min mer enn fra butikken og til bilen - men likte det :D
Har du funnet vognpose til vogna? Håper ikke jeg har spurt deg om dette før - stresser så vilt med at den liggedelen er så liten i forhold til alle vognposene jeg finner :P

Jaa! Ikke trillet min mer enn fra butikken og til bilen - men likte det :D
Har du funnet vognpose til vogna? Håper ikke jeg har spurt deg om dette før - stresser så vilt med at den liggedelen er så liten i forhold til alle vognposene jeg finner :P
Haha! Nei, har ikke det. Men er ikke så bekymra. En av voksiposene vet jeg passer godt nedi, tror det er voksi city? Om det er et par ekstra cm, så gjør ikke det noe. Er bare å dytte/brette nedi langs kanten. Og ungene våres er ikke så store at de trenger hele posen de første par mnd i livet sitt. Så tror det går bra så lenge posen er litt myk. De gamle, gode lammeskinnsposene KAN vel bli et problem mao.

Vi har ei vanlig trille vi er så fornøyd med, at vi kjøper bare bag delen til den :)

Litt usikker på om man skal ta av sportsdelen å ha bare bagen, eller om man har bagen over sittedelen, men det finner vi vel ut av :p

Vis vedlegget 136991 Vis vedlegget 136992
Trur du kan ta av sportsdelen, er jo bare knapper :) Har samme trille. Vurderte å kjøpe bag til denne vi også, med andremann. Men ble ny TFK, hadde bag til den. Mini brukte sportsdelen i bhg.

Back
Topp