Hvilken vogn..

ImageUploadedByBV Forum1411718790.898640.jpg har bestilt den, fordi jeg synes den er drit fin rett og slett. Venter første barnet og hadde da lyst på helt by vogn. Liker emmaljunga sitt design veldig godt, og er ikke av den som foretrekker disse mer moderne vognene. Derfor ble det denne :-)

Regner med at det blir emmaljunga edge duo i fargen Dallas med svingbare fremhjul. Har sett på mye forskjellig nå og blitt forelsket i den ;)

Håper på brio happy pga den var vi fornøyd med til første! Men fått et bra tilbud fra en venninne på sete og vogn . Og alt er like fint som nytt. Det er da emmaljuna edge duo. Silver check... så fr se hva vi ender med.. ☺

Noen som vet om det pleier å være januarsalg på barnevogner eller et det stort sett samme priser året rundt?:)

Noen som vet om det pleier å være januarsalg på barnevogner eller et det stort sett samme priser året rundt?:)
Emmaljunga har aldri tilbud på vogner, men vet at brio har tilbud i hytt og pine :-)

ImageUploadedByBV Forum1411734125.191090.jpg
Emmaljunga mondial duo. Prøver å få tak i brukt før vi evt kjøper ny. Har prøvd litt vogner i butikken og det var denne jeg likte best rett og slett!

Simo duo svart :-)kjøpt brukt fordi vi sparte 4000 kr og den va nesten som ny. Den er kjempe go å trille og vipper godt

12 Mars 2015 <3

Babyjogger city elite, enten svart eller grå. Lett og god å trille, lett å slå sammen, liten sammenlagt. Kjøper nok ny, min erfaring er at vi "bruker opp" en vogn i løpet av perioden vi trenger den. Har en (noe slitt) emmaljunga city Cross fra før som vi kan supplere med på de mest ulendte turene.

Bare barn har brukt å kjørt kampanje på simo rundt juletider, så det venter jeg på ;) skal ha simo duo, men usikker på farge enda :)

En med stoooor bag :) kanskje simo eller emaljunga :)
Brukt

Jeg har bestilt en emmaljunga city cross i fargen venice. Har prøves flere vogner og syns denne ver både veldig fin og god når jeg testet den i butikken. Trenger en god stødig vogn som kan brukes i litt terreng på tur.
Skal kjøpe ny i med at vi får den i gave fra mine foreldre og dem ville kjøpe ny :)

Regner med vi ender med Simo denne gangen også. Har vært veldig fornøyd med den før :-) Håper å få kjøpt en brukt så den ikke blir så dyr da. Dette er siste babyen så det blir ikke snakk om å bruke den til flere uansett...

Blir nok Bugaboo Buffalo her :)

ImageUploadedByBV Forum1411750773.858862.jpg

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Back
Topp