Hvilken vogn vil du ha?

Dere som ikke har vogn fra før, når kjøper dere? Syns dere det er for tidlig å kjøpe nå? :p

Jeg hadde termin sent i juli med forrige barn, men vognen jeg ville ha var på 30% rabatt på januarsalget så det var ikke snakk om å gå glipp av det - selv om jeg syns det var altfor tidlig! :hilarious:

Har Britax smiile 3 etter forrige barn, helt super vogn!! Lett og enkel å manøvrere, enkel å klappe sammen, god plass i sittedelen:)
Jeg har Britax Smile 4, liker den veldig godt, MEN! Den er så «lealaus». Er din også det? Noen ganger føler jeg den skrangler så at den skal ramle fra hverandre :knegg:

Jeg har Britax Smile 4, liker den veldig godt, MEN! Den er så «lealaus». Er din også det? Noen ganger føler jeg den skrangler så at den skal ramle fra hverandre :knegg:

Hahah, nei det har jeg faktisk aldri tenkt over:laughing002 Men jeg trillet stort sett på asfalt, eller snø da. Ikke offroad liksom:hilarious:

Dere som ikke har vogn fra før, når kjøper dere? Syns dere det er for tidlig å kjøpe nå? :p
Jeg har jo vogn, men jeg hadde ikke liggedel(babydel) til den. Valgte å kjøpe den i September24, siden jeg visste hva jeg skulle ha og håpet det ville komme en spire snart. Tror jeg var rundt 20 uker på vei med første barn når vi kjøpte den aller første vogna ❤️

Edit: hvis du vet hva du vil ha kan det lønne seg å vente, i tilfelle det dukker opp noen rabatter eller tilbud underveis. Eksempelvis pleier det å være gode tilbud på vognposer til vinter nå på våren, det var noe av det aller første jeg kjøpte til den første babyen :happy: Nå havner jo Black fridag på feil side av året får septemberspirene våre, men det hender det er nattåpent eller noe, som kan gi litt rabatter på diverse babystasj.

Vi var egentlig ferdige og har solgt vogna (og alt annet haha! Rykk tilbake til start) Men noen som har peil på joggevogn? Hadde liksom for første gang fått dreisen på en slags, om enn ikke alltid like stabil joggevane…

Vi var egentlig ferdige og har solgt vogna (og alt annet haha! Rykk tilbake til start) Men noen som har peil på joggevogn? Hadde liksom for første gang fått dreisen på en slags, om enn ikke alltid like stabil joggevane…
Bob revolution pro, Thule urban glide og Uppababy Ridge er populære alternativer. Har selv hatt Bob og den var veldig god. Ligger en video på YouTube som er ganske beskrivende. Hvis du vil ha vendbar sittedel kan du sjekke ut TFK Mono Kombi :happy: Det finnes mange flere alternativer enn disse også, se gjerne reviews på YouTube om du er nysgjerrig på noe spesielt.

Har veldig lyst på bugaboo fox 5. Ser den er på tilbud nå, så vurderer sterkt å kjøpe den nå selv om jeg bare er 5 uker i morgen :smiley-ashamed004

Jeg har 2 bugaboo buffalo som begge er kjøpt brukt :D den ene står nå i bhg som sovevogn til minste skatt og den andre bruker vi hjemme :happy: Kjempe fornøyd med den! :D

Jeg har jo vogn, men jeg hadde ikke liggedel(babydel) til den. Valgte å kjøpe den i September24, siden jeg visste hva jeg skulle ha og håpet det ville komme en spire snart. Tror jeg var rundt 20 uker på vei med første barn når vi kjøpte den aller første vogna ❤️

Edit: hvis du vet hva du vil ha kan det lønne seg å vente, i tilfelle det dukker opp noen rabatter eller tilbud underveis. Eksempelvis pleier det å være gode tilbud på vognposer til vinter nå på våren, det var noe av det aller første jeg kjøpte til den første babyen :happy: Nå havner jo Black fridag på feil side av året får septemberspirene våre, men det hender det er nattåpent eller noe, som kan gi litt rabatter på diverse babystasj.
Jeg vet hva vi vil ha, men innimellom er det tilbud så kjedelig å muligens gå glipp av det. Veldig mulig vi kjøper på finn.no også. Alt det andre har jeg fra sist gang, men om det blir gutt må vi kjøpe nye klær :p
Men vi har vell egentlig god tid, men man tenker jo mye på dette om dagen:)

Jeg har Emmaljunga nxt som er brukt til de to andre(den nye versjonen heter sento
Pro). Vi er veldig fornøyd med den. Fin å bruke både på asfalt og grusveier/i marka/litt ulent terreng Tar heller ikke så stor plass i bilen.

Back
Topp