Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Akkurat samme her, superfornøyd med den! Hadde flere vogner tidligere, men den er den absolutt beste til alt. Så enkel å trille og tar liten plass i bilenVi har allerede en bugaboo fox 3 fra førstemann. Så det blir å bruke den på nytt. Veldig fornøyd! Fin til både bytrilling og lett terreng![]()
Drømmevogna for meg, med nydelig trillecomfort. Ulempe: tar stor plass i bil, gått ut av produksjon og jeg har punktert før, det kan skje igjen
men jeg har noen ekstradeler liggende, samt understell og hjul i tilfelle noe oppstår.
det er det dummeste jeg har gjort i barnevogn-verden.
Morsomt at du liker Trailz’en så godt, jeg haaaatet den så myeJeg har vogndilla og har hatt femten vogner tror jeg? Men jeg har slått meg til ro og lagt min elsk på Stokke Trailz. Jeg har den nyeste versjonen av Trailz, men har kun brukt den med sportsdel fordi jeg oppdaget den sent til baby2. Kjøpte ubrukt bag til baby på finn i september og jeg gleder meg så til å trille den fra nyfødtDrømmevogna for meg, med nydelig trillecomfort. Ulempe: tar stor plass i bil, gått ut av produksjon og jeg har punktert før, det kan skje igjen
men jeg har noen ekstradeler liggende, samt understell og hjul i tilfelle noe oppstår.
Vurderer en vogn til som er mindre og mer nett, sikler på Fox 5. Har tidligere hatt Fox1 og Fox2 og vært veldig glade i de. Angrer veldig på at jeg solgte min fox stellardet er det dummeste jeg har gjort i barnevogn-verden.
Skal ikke gå bananas og teste alle mulige vogner denne gangen![]()
Brukte å si at det var som å dytte rundt på Hurtigruta, haha. Jeg holdt vel ut til første kidden ble rundt året, da røk den ut på Finn. Etter jeg kjøpte Fox 3 har jeg aldri sett meg tilbake. Det viktigste er jo å finne en vogn man er veldig fornøyd med Har hørt flere mislike den, haha! Hvilken årsmodell hadde du? For jeg har trilla 2018 modell og vil si at 2020 triller mye bedreMorsomt at du liker Trailz’en så godt, jeg haaaatet den så myeBrukte å si at det var som å dytte rundt på Hurtigruta, haha. Jeg holdt vel ut til første kidden ble rundt året, da røk den ut på Finn. Etter jeg kjøpte Fox 3 har jeg aldri sett meg tilbake. Det viktigste er jo å finne en vogn man er veldig fornøyd med
![]()
Men den er jo like stor, bare rullet og dempet smoothere
kan sies at det meste av trillingen min er på grusveier eller ulendte turveier, så lufthjulene og dempingen gjør mye.

Jeg hadde donkey sist og var superfornøyd med den!Vi har en bugaboo fox 2 som vi fortsatt bruker til toåringen. Hvis hun er klar for søskenbrett om 8 mnd så er det løsningen vi går for, ellers blir det nok en donkey![]()
Noen som vet?Hadde babyjogger city elite til de to andre, FOR en god vogn! Solgte, var ferdig med barnVar overbevist for flere år siden at jeg kom til å kjøpe babyjogger om jeg fikk flere. Hadde mini-utgave, og syns den var helt fantastisk å trille, men har litt lyst å kjøpe sett med Britax vogn, bilstol og base.
skal se etter brukt nå.Vi so
Hadde babyjogger city elite til de to andre, FOR en god vogn! Solgte, var ferdig med barnskal se etter brukt nå.
Ja, helt fantastiske vognerSkriver under på Babyjogger, har en city mini gt nå som jeg bruker til 2-åringen, nydelig å trille og såå enkel å ta med seg!
Litt tidlig kanskje, jeg ville kommet meg over 12 uker i allefallDere som ikke har vogn fra før, når kjøper dere? Syns dere det er for tidlig å kjøpe nå?![]()