Hvilken vogn vil dere ha?

Jeg har sett litt på Stokke Trailz.. Jeg er avhengig av en vogn hvor understellet blir lite nok til bilen. Hadde en Brio til junior, men synes bagen ble så fort liten.

Dermed utgår TFK (som jeg har drømt om siden junior var liten). Bugaboo liker jeg ikke. Emaljunga blir for stor og tung.

Tjaaa, jeg tror vi rett og slett må ut å prøve en gang eller to etter OUL
 
Har emmaljunga edge duo og babyjogger City mini etter storesøster. Det får holde ;) Må vel kjøpe søskenbrett til emmaljungaen da :)
 
Kom over en veldig fin Simo vogn på finn. Men vi er bare 8 uker i morgen så litt om tvil om vi skal slå til eller ikke.. alle sier jo at det alltid dukker opp vogner der.. Men man vet aldri..
 
Har så lyst på bugaboo buffalo, men den koster mye mer enn hva mannen syns det er greit å bruke :(
Har fortsatt tid til å overtale han :smiley-angelic002
 
Har så lyst på bugaboo buffalo, men den koster mye mer enn hva mannen syns det er greit å bruke :(
Har fortsatt tid til å overtale han :smiley-angelic002
Finnes mange som selges pent brukt :)
 
Jeg lurer på om vi må ha søskenvogn. Da blir det i så fall en bugaboo donkey, selv om den er svindyr. Storesøster vil være 1 måned unna 2 år når neste kommer, men hun har fremdeles ikke begynt å gå :p Vi kommer nok til å trenge vogn til begge 2 i en periode.
 
Back
Topp