Hvilken vogn vil dere ha?

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Noen andre her som har begynt å tenke på vogner? Tenkte det kunne være gøy med en tråd som bare handler om dette :D
 
Jeg har emmaljunga Edge duo white leatherette fra før, men i det siste har jeg tenkt mer og mer på søskenvogn og om jeg kanskje vil ha behov for det likevel. Det vil bli nøyaktig to år mellom de. Da vil jeg såfall ha bugaboo donkey duo eller emmaljunga dobbel viking.
 
Her blir det bugaboo donkey, da storesøster er akkurat blitt 2 når lillesøster/bror kommer :)
 
Her blir det også to år mellom, men er så usikker på behovet for søskenvogn. Noen som har erfaringer? Har Stokke Trailz til storesøster som vi har vært veldig fornøyd med. Kan absolutt anbefale denne.
 
Jeg har allerede kjøpt:p Ble Emmaljunga Mondial White Leatherette med De Luxe understell.
Hadde bestemt meg for den, og da den kom på finn for en bra pris og ubetydelig brukt var jeg ikke sein om å slå til:happy:

Men jeg ser for meg at det etterhvert kanskje blir behov for en joggevogn også, det tar jeg senere.
 
Vi beholder den etter kommende storebror. Simo duo :) søskenvogn må vi også ha. Det har jeg ikke tenkt på enda.
 
Her blir det 1 år og 8 mndr mellom så det blir nok bugaboo donkey :)
 
Emmaljunga Egde. Kjøpte den til jenta vår som er nesten 3 år når nestemann kommer,og den er like fin :happy:
 
Jeg liker mange av emmaljunga vognene. Men må ha en liten og kompakt en, slik at vi får pass til alt i bilen (har en stor hund med et ennå større bur). Så blir spennende å se hva vi får plass til og hva vi liker
 
Har noen tips til gode steder å kjøpe vogn? Det er jo så skrekkelig dyrt! Jeg har egentlig litt lyst til å kjøpe brukt, men mannen har en aversjon mot alt som ikke er nytt og tenker at det er skittent..
 
Sikler på Stokke Trailz! Ender nok opp med den om den virker like bra når vi prøver den på butikken :)
 
Har emmaljunga city cross fra forrige mann! Men skal også kjøpe bag til babyjogger city elite vogna :)
 
Back
Topp