Hvilken vogn velger dere?

Når du sier to tette, er det rett på prøving igjen etter lillegull er født?:) Tøft gjort. Jeg ble nyskjerrig ;)

Vi går for Emmaljunga Nitro. Liten, veier ingenting og var super å trille på tur! Har en nevø på 1.5 år jeg fikk trille rundt for å teste og det var bare kjekt. Så er den kjempegrei i butikker med vendbare fremhjul.. altmulig vogn:D
Hehe jeg sier relativt tette, vi ønsker oss en i mai neste gang, ift bursdager og barnehageplass og slikt tror vi det vil passe oss best.
1,5-2år mellom blir tett nok for oss :)
Da må det isåfall klaffe august 14, og det tror jeg er optimalt ift at frøkna i magen rekker å starte i bhg først også :)
Så får en se hva som skjer da, var ikke planlagt at Thale skulle rekke å starte på skolen før hun blir storesøster heller, ting skjer ;)

Bebe confortviste seg å passe best til vårt formål. Stor og god bag (venninnen min brukte den til 8 mndr), som har vuggefunksjon og er veldig hard. Bagen kan også brukes i bil (kommet veldig godt ut i kollisjonstester). Store lufthjul, egner seg godt i skog og mark. Veldig god solskjerming.
Har jo ikke prøvd den enda, men tror jeg er veldig fornøyd :)

Back
Topp