Hvilken vogn velger dere?

ja synes ikke han hadde det noe trangt i citybagen nei og som sagt var ikke størrelsen grunnen til at vi byttet når vi gjorde det :)


Husker ikke når vi byttet fra bag til sportsdel, men ja, det har jo oftes mer med å gjøre at de vil opp og det virker ikke trygt å la de ligge fritt i bagdelen etterhvert :) Så flott, jeg synes jo bagdelen ser mindre ut på city cross, enn edge duo som jeg hadde før, men hører flere som sier det er god nok plass :)
 
Har kjøpt Mountain Buggy denne gangen. Sist hadde vi simo kombi og vi synes den ble for stor og tung, derfor gikk vi for en mindre vogn denne gangen. Har voxi urban og den passer i Mountain Buggy'en.
 
Har kjøpt emmaljunga duo Edge ny :) tror de har større plass enn den på bilde du har lagt ut. Er det ikke en city cross?
Jo det stemmer det.
Er den mye mindre?
Har ikke hentet enda...
 
Vi har mountain buggy urban jungle! :) Har hatt simo kombi før og den kommer ikke under vårt tak igjen...!
 
Vi har kjøpte en pent og lite brukt emmaljunga city cross med city bag i fargen coffe brown. Utrolig fornøyd og gleder meg til å bruke den :D
 
Jo det stemmer det.
Er den mye mindre?
Har ikke hentet enda...

Vet ikke helt hvor mye mindre men den er mindre. Derfor gikk vi for duo Edge, selvom vi ikke trenger en stor vogn men vil ha god plass til babyen. Og siden vi har plass til den i bilen også så hvorfor ikke. Kommer nok til å bruke den mest på vanlig vei eller gå rundt på senter med den. det samme har svigerinnen min med sin mondial og er kjempe fornøyd med str og alt. I emmaljunga katalogen står jo det at city bagen brukes fra 0-6mnd. Mens med Edge/mondial har jeg hørt at de ikke har byttet før rundt 7-8 mnd. Ikke store forskjellen da men
 
Fortsetter med Emmaljunga Cangarooen vår. Superfornøyd med den fra sist og den er i god stand, så vi kjører den så lenge det er mulig :)
 
Vi skal ha edge duo. Hadde egentlig bestemt oss for city cross, men etter å ha snakka med mange som fortalte at bagen for ble for liten valgte vi heller edge duo :)
Sniker :/ vi har Edge.. men hadde valgt City om jeg kunne valgt igjen.. cityen vier 5 kg mindre og bagen er 3 cm kortere.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Jeg var HELT sikker på at jeg skulle ha emmaljunga edge duo. Plutselig fant jeg meg selv kikke veldig på simo vogner. Hvilken type var jeg ikke helt sikker på, men tenkte at det muligens ble en simo vogn istede. I helgen har jeg tatt frem vogna vi fikk av foreldrene mine, da barnevogna jeg hadde kjøpt, ble stjelt etter kun 3 ukers bruk. De heiv seg rundt å skaffet vogn til oss i full fart. Har vært kjempe glad i vognen, den har vært super god. Baggen ser så liten og nett ut, men vi brukte den til snuppa var 8-9 måneder. Lurer litt på om vi bare skal ta den i bruk denne gangen også. Ser ikke helt problemet, annet enn at jeg syns den er "gammel" og at det hadde vært morro med ny vogn :p

 
Lurt med romslig bag, ja. Vi har en Brio Happy Duo etter storesøster som vi skal bruke igjen. Veldig fornøyd med den vognen. Stor og god bag, lett, og god å trille :)

I går kjøpte vi søskenvogn. Hadde egentlig tenkt å vente til vi hadde flyttet, men kom over en pent brukt en på finn.no så da måtte vi nesten bare slå til. Så da ble det en Easywalker søskenvogn på oss :)
Bagen her er jo en god del smalere enn på en singelvogn, men tenker det skal gå fint frem til feb/mars alikevel. Det viktigste med kjøpet av en slik vogn er jo at jeg får mulighet til å ta med meg begge ut på tur, trille storesøster i bhg hvis det blir aktuelt osv. ;)

Et vennepar av oss har den Simo Classic som du nevner. De har hatt to høst/vinter babyer og har vært veldig fornøyde med vognen ;)
Vi har og bestilt Brio happy duo :) kjenner mange som er fornøyd med denne :))

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Vi har city cross fra sist! Kjempe fornøyd og brukte den hele høst/vinter med voksipose oppi! (Urban jungle) !:)
 
Vi har valgt Stokke crusi :)
Innvendig bagmål her er 79,5cm x 33cm, mens bagen på en Simo duo er 77cm x 34cm, men Simo'n er på det letteste 15,9kg tung, mens crusi er 13,4 kg og det tror jeg jeg vil merke godt..
Vi liker designet godt også, og Stokke-konseptet "Stokke® Crusi løfter barnet ditt opp og nærmere deg, slik at dere lettere kan utforske ting sammen."
Dessuten håper vi nå på å få til to relativt tette barn nå og da kan man enkelt feste på et søskensete om det blir behov for det :) ;)

Når du sier to tette, er det rett på prøving igjen etter lillegull er født?:) Tøft gjort. Jeg ble nyskjerrig ;)

Vi går for Emmaljunga Nitro. Liten, veier ingenting og var super å trille på tur! Har en nevø på 1.5 år jeg fikk trille rundt for å teste og det var bare kjekt. Så er den kjempegrei i butikker med vendbare fremhjul.. altmulig vogn:D
 
Hadde duo edge sist var veldig fornøyd :)
Har bevegd meg ut på nye marker denne gangen med å bestille et ukjent merke.
Har spesifikasjoner som duo edge, bare ay den er lettere og har en mye mere vennlig pris ;) Gleder meg veldig til å ta den i bruk.. Har testa den litt med storesøster på 4 i sportsdelen og ser veeeldig bra ut :) Mulig jeg syr løst innertrekk til den i blå eller rosa når vi vet sikkert om det boir gutt eller jente ;)1371547914033.jpg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp