Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har den du har lagt ut bilde av tror jeg, bare at den er grå, men med samme mønsteret etter gutten vår som vi skal bruke om igjen
han er tidlig novemberbarn og vi brukte bagdelen til mai eller noe før vi byttet til sportsdelen da byttet vi ikke til sportsdelen pga liten plass, men pga han ville mer opp og se hadde pose oppi hele vinteren og en god del av våren
herlig vogn så vi bytter ikke
nei vi har odenwalder, den er vel ganske lik voksi urban.
Vi skal ha edge duo. Hadde egentlig bestemt oss for city cross, men etter å ha snakka med mange som fortalte at bagen for ble for liten valgte vi heller edge duo
De sa den ble så trang, og at de måtte bytte til sportsvogndelen etter 4-5 mnd. Men kan jo komme an på babyen og hvilken pose en bruker daHvordan for liten? De jeg har pratet med sier den er mer enn stor nok til en varm vinterpose og barnet oppi
De sa den ble så trang, og at de måtte bytte til sportsvogndelen etter 4-5 mnd. Men kan jo komme an på babyen og hvilken pose en bruker da
ja synes ikke han hadde det noe trangt i citybagen nei og som sagt var ikke størrelsen grunnen til at vi byttet når vi gjorde detJa, den er vel det Tror størrelsen er ganske like ihvertfall. VI har voksi urban. Men siden vi har brukt den til datteren vår er det lagd hull til seler i den og vi trenger nok et ullskin under voksiposen og jeg er redd det skal bli trangt oppi city bagen. Hadde dere god plass i bagen hele tiden?