Hvilken vogn skal dere ha?

ORIGINAL: hyggli

Nå må jeg nesten le litt jeg. Mannen min kom hjem med vogn i dag han. Det ble visst en vålerenga idrettsforening vogn på oss................ Hi hi det værste av alt var at vogna var fin og billig også. Da ble det ikke mere vindushopping etter vogn for min del, buhu det er litt kjedelig da........ På den andre siden så var det utrolig morro at han fant på dette helt av seg selv. Da er han iallfall engasjert i det som skjer!!

Hihi, har du bilde??

ORIGINAL: *Mina min*

Synes Stokke vognen ser helt space ut hihi,, og ser ut som veldig liten plass i den. Men nå er jeg veldig tradisjonel når det kommer til vogner[:D] Høres jo ut som en vogn mange er fornøyd med[;)] Lykke til med vogn kjøp[:D]

Synes det jeg også[8D] men bra vi er forskjellige!

ORIGINAL: Ole Brumm

Synes Stokke vognen ser helt space ut hihi,, og ser ut som veldig liten plass i den. Men nå er jeg veldig tradisjonel når det kommer til vogner[:D] Høres jo ut som en vogn mange er fornøyd med[;)] Lykke til med vogn kjøp[:D]

hihi, jeg også!
MEN, nå skal jo sikkert ha en vogn som ser ganske snål ut vi også.. men mannen er meget praktisk av seg, så etter nøy vurdering ender vi muligens på bugaboo cameleon!

ORIGINAL: Ole Brumm

hihi, jeg også!
MEN, nå skal jo sikkert ha en vogn som ser ganske snål ut vi også.. men mannen er meget praktisk av seg, så etter nøy vurdering ender vi muligens på bugaboo cameleon!

Brio GO!

Ups, dobbelpost.. :)

Ja jeg har bilde jeg, men det spørs om jeg har hjerne til å forstå hvordan jeg skal få det hit..................

Den var jo ikke så værst den da! Hadde jeg vært VIF suporter, hadde jeg sikkert vurdert den selv... hehe...

Vi bestemte oss endelig i dag, og har bestilt Emmaljunga Edge Duo Combi - Dark Beige [:D]

Back
Topp