Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: venterpåBuzz
står mellom brio go og brio happy.
veldig lyst på brio go, men usikker om forhjulene er for små til å gå på grusveier og turveier. dumt hvis den bare funker på asfalt.

ORIGINAL: lille*frø
ORIGINAL: lita_22
Jeg har kjøpt en svart brio sing. .. Med bilsete [:D]
fiiin!!!
Jeg går å sikler på brio go jeg[8D]. Er egentlig altfor dyrt, men jeg skal prøve å spare[:D]! Har solgt ei vogn jeg hadde, håper bare kjøper henter den på posten om noen dager. Da er jeg litt på vei med sparingen hvertfall.

ORIGINAL: lille_blomst
Vi lurer på ei vogn som tydeligvis ikke her mest "in", har ikke sett noen snakke om den her på forumet tror jeg, Stokke Explorer.
Det er farmor som er så begeistra for denne, så hun har så lyst å kjøpe den til oss - så nå undersøker vi litt rundt hvem som selger den og hva testene sier. Den er visstnok ikke så veldig allround, ikke til å anbefale på grus f.eks. Så vi får se an litt. Men det er denne vi heller mot.
http://www.stokke-stroller.com/no-no/stokke-xplory-stroller.aspx
Alternativet er Emmaljunga City Cross
Har prøvd å lime inn bilder, men det ser ikke ut til at jeg klarte det. Så da får jeg bare beskrive Stokke si vogn som ei utrolig stilig vogn [;)]
Gleder meg til vognkjøp!! :-))
ORIGINAL: hyggli
Nå må jeg nesten le litt jeg. Mannen min kom hjem med vogn i dag han. Det ble visst en vålerenga idrettsforening vogn på oss................ Hi hi det værste av alt var at vogna var fin og billig også. Da ble det ikke mere vindushopping etter vogn for min del, buhu det er litt kjedelig da........ På den andre siden så var det utrolig morro at han fant på dette helt av seg selv. Da er han iallfall engasjert i det som skjer!!