Hvilken vogn skal dere ha?

kjøpte oss vogn i går. Brio happy duo 2008 modell i mørk brun. Fant akkurat den jeg hadde ønsket meg og er stoooor fornøyd [:D][:D]

ORIGINAL: venterpåBuzz

står mellom brio go og brio happy.
veldig lyst på brio go, men usikker om forhjulene er for små til å gå på grusveier og turveier. dumt hvis den bare funker på asfalt.

dem jeg har snakket med som har vogna sier at det går helt fint å trille på grusvei, ellers ville jeg ike hatt den[;)]

skal selge vår og kjøpe en simo vogn siden at vi skal kunne ha soveposen i den:) fikk viljen min når det gjelder typen.

Tror det blir Easy walker quottro på oss :) I svart eller brun =) den er kjempe lett både med bag og sportsdel :)

ORIGINAL: lille*frø

ORIGINAL: lita_22

Jeg har kjøpt en svart brio sing. .. Med bilsete [:D]

fiiin!!!

Jeg går å sikler på brio go jeg[8D]. Er egentlig altfor dyrt, men jeg skal prøve å spare[:D]! Har solgt ei vogn jeg hadde, håper bare kjøper henter den på posten om noen dager. Da er jeg litt på vei med sparingen hvertfall.

Jeg sto mellom dem to... men det var ganske stor forskjell i pris.. så jeg endte på sing [:D]
Men jeg syns den virker bra, har jo ikke begynt å bruke den enda.. Men gleder meg til det [:D]

Emmaljunga edge duo kombi med classic understell. Tror fargen het dark grey. Vi har bestillt den, og henter den ca 20.januar.

vi har en emmaljunga edge duo 2009mod i fargen pro titan, Sandra bruker jo den nå, men hun skal få seg emmaljunga scooter til sportsvogn tenker jeg, vet ikke helt farge enda.. Så skal vi ha en søskenvogn, vet ikke hvilken enda.. easywalker eller tfk kanskje..

vi har en emmaljunga edge duo combi elk som vi fortsatt bruker til lillegutt. Skal bruke den når videre når den nye babyen kommer og skal kjøpe en ståbrett til lillegutt.
Men så skal vi i kjøpe en søskenvogn i tillegg, men har ikke bestemt hvilken det skal bli

Var på barn og babymesse og forelsket meg i ei vogn der... så den ble med oss hjem den gitt. [:D]

Creeps. Ikke helt standard sånn rosa eller blå ting. Litt utenom det vanlige utseende... hihi... Elsker den! [:D]
Ikke kosta den flesk heller. Med messetilbud fikk vi den for 3000 kr med forskjellige fine ting til. Carry bag, stelleveske, regntrekk og fottrekk. Veldig fornøyd. [:D]
Fikk prøvetrilla den litt også da vi skulle ha den med oss ut til bilen. Synes den var lett å styre og lett å trille. Plundret litt første gangen med å legge den sammen da vi kom fram til bilen. Men da vi fant ut av det så var det egentlig kjempelett og gjort på bare et noen sekunder å legge sammen og lempe inn i bilen. [:)] Plukket og undersøkt hver en krinkelkrok på den da vi kom oss hjem med den, så nå er jeg sånn ca godt kjent med hvordan ting funker og jeg bare liker den mer og mer. [:D][:D]

Der har vi vidunderet. [;)]
Håndtaket kan man snu som man vil til begge sider og det kan justeres sånn at det passer til den som skal trille vogna.

TFK her også, jeg har rett og slett sett meg kvalm på vogner...det er jo håpløst å bestemme seg. Så nå satser jeg på ei vogn jeg lett kan komme meg igjennom butikkstativene på, ser for meg det blir mer byvandring enn skogsvandring her i gården...selv om jeg først når jeg begynte lete satset på at det kunne jo hende vi forandra livsstil heelt iløpet av et halvår, hehe..

Vi skal kjøpe Simo Kombi 625 (svart) til vår lille...[:)]
Har noen veninner som har den.. og er kjempe fornøyd.. Praktiske er dei og! :)

Vi hadde bestemt oss for Hartan Explore Topline i retrofarge (brun med grønt mønster inni). Dette fordi vi ville ha Be safe izi sleep bilsete. Dette kan festes til denne vognens understell, så har vi en enkel reisevogn som tar lite plass [:D]
Må tenke litt på det siden vi har en boxer som tar litt plass når han skal være med i bil!

Vi dro på babymessa idag, og fikk tilbud på både vogn og bilsete, så nå er vi fornøyde.

Etter å ha vært på vogntitting i dag og sammenlignet mange vogner, ble endelig valget klart!! Vi skal ha TFK Twitter, utrolig praktisk og stilig design :)

Er glad for å ha det "ute av verden", selv om vi ikke har kjøpt den ennå.. Gleder meg til det :D

Bestilte Simo Kombi i dag. Brun[:D]

Vi lurer på ei vogn som tydeligvis ikke her mest "in", har ikke sett noen snakke om den her på forumet tror jeg, Stokke Explorer.

Det er farmor som er så begeistra for denne, så hun har så lyst å kjøpe den til oss - så nå undersøker vi litt rundt hvem som selger den og hva testene sier. Den er visstnok ikke så veldig allround, ikke til å anbefale på grus f.eks. Så vi får se an litt. Men det er denne vi heller mot.

http://www.stokke-stroller.com/no-no/stokke-xplory-stroller.aspx

Alternativet er Emmaljunga City Cross

Har prøvd å lime inn bilder, men det ser ikke ut til at jeg klarte det. Så da får jeg bare beskrive Stokke si vogn som ei utrolig stilig vogn [;)]

Gleder meg til vognkjøp!! :-))

ORIGINAL: lille_blomst

Vi lurer på ei vogn som tydeligvis ikke her mest "in", har ikke sett noen snakke om den her på forumet tror jeg, Stokke Explorer.

Det er farmor som er så begeistra for denne, så hun har så lyst å kjøpe den til oss - så nå undersøker vi litt rundt hvem som selger den og hva testene sier. Den er visstnok ikke så veldig allround, ikke til å anbefale på grus f.eks. Så vi får se an litt. Men det er denne vi heller mot.

http://www.stokke-stroller.com/no-no/stokke-xplory-stroller.aspx

Alternativet er Emmaljunga City Cross

Har prøvd å lime inn bilder, men det ser ikke ut til at jeg klarte det. Så da får jeg bare beskrive Stokke si vogn som ei utrolig stilig vogn [;)]

Gleder meg til vognkjøp!! :-))

Stokke explorer var den vi helte mest mot i starten, men siden vi bor på landet, og det er en del snø her til tider, måtte vi bare bestemme oss for en vogn av god, gammeldags type. Hadde vi bodd i byen hadde det ikke vært noen tvil om at vi hadde kjøpt dem. Er utrolig praktisk og tar liten plass :)

Lykke til med vognkjøp, da!!

Nå må jeg nesten le litt jeg. Mannen min kom hjem med vogn i dag han. Det ble visst en vålerenga idrettsforening vogn på oss................ Hi hi det værste av alt var at vogna var fin og billig også. Da ble det ikke mere vindushopping etter vogn for min del, buhu det er litt kjedelig da........ På den andre siden så var det utrolig morro at han fant på dette helt av seg selv. Da er han iallfall engasjert i det som skjer!!

ORIGINAL: hyggli

Nå må jeg nesten le litt jeg. Mannen min kom hjem med vogn i dag han. Det ble visst en vålerenga idrettsforening vogn på oss................ Hi hi det værste av alt var at vogna var fin og billig også. Da ble det ikke mere vindushopping etter vogn for min del, buhu det er litt kjedelig da........ På den andre siden så var det utrolig morro at han fant på dette helt av seg selv. Da er han iallfall engasjert i det som skjer!!

Skjønne mannen [:D]

jeg har kjøpt simo kombi vogn.
var den de kunne garantere at var vind og vanntett så. :)

http://www.simo.no/SIMO08/Data/imageviewer.aspx?id=13124&formatName=CMSlargebox

så denne ble d, bare med standard understell. :)

Back
Topp