Hvilken vogn skal dere ha?

Cameleon

Gift med forumet
Inspirert av vogntesten til Grete! [:D]

Dere som har bestemt dere for vogn,

Hvilken modell? Og hvilken farge?

Har dere kjøpt den allerede? [:D]

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Edge Duo Combi. Jeg liker den i hvitt skinn, men er veldig usikker på hvilket design jeg skal ha:P

Øverst på ønskelisten vår, tror jeg Bugaboo Cameleon står!

I brun og sand:

Eller i helbrun:

ELSKER denne vognen, rett og slett.. [:D]

Ellers ser vi litt på Emmaljunga Nitro:

Der aner vi ikke farge.

Har også tittet litt på Teutonia Mistral S

Denne skulle vi sikkert hatt som duo, med fachion bag til..
Meeeen, synes baggene er så små!
Fargen er jeg usikker på, kanskje i brun denne også?

Vet bare at jeg vil ha en vogn som er lett å løfte inn og ut av bilen, samt god å trille. Forrige gang hadde jeg Emmaljunga Edge Duo kombi vogn og den ble altfor tung for meg med bekkenløsning.
Ellers vil jeg at den skal være mørke blå. Tenkte å sjekke nettet for en brukt en[;)]

ENKELT valg [:D] Billig på finn.no.

2800,-
Modell 2008, ubukt sportsdel og sort [;)] er kjøpt for en mnd siden.

Emmaljunga smart edge duo.

ORIGINAL: Ladyeve

Har bestilt den, henter den i desember.

Den var utrolig nice! Litt gammeldags/retroromantisk på en måte[:)]

hehe ja vi gjør visst det :) gleder meg sånn til å trille ned i byen og ta en kaffe med dere jenter! :)

Vi har svart Emmaljunga Smart Duo. Skal freshe opp vogna med en ny kalesje med noe rosa på til denne babyen.

Bugaboo Cameleon her også [:)] Mørkegrå og sand, tror jeg. Den er så lett og fin og utrolig god å trille. Sambo har prøvekjørt og ble heldigvis overbevist - han skal jo også trille en del [:D]

ORIGINAL: Utrolig!

Bugaboo Cameleon her også [:)] Mørkegrå og sand, tror jeg. Den er så lett og fin og utrolig god å trille. Sambo har prøvekjørt og ble heldigvis overbevist - han skal jo også trille en del [:D]

Ja, mannen min også ble frelst etter å ha prøvekjørt den!
Den er jo så lett og trille!
[:D]

Vi skal mest sannsynlig ha Emmaljunga Edge Duo Combi. Med sportsunderstell... Har ikke helt bestemt farge, men enten offroad eller dark beige. Har ikke bestillt den ennå, tenkte jeg skulle ha is i magen, og se hva som kommer på salg etterhvert[;)]

Vi har Emmaljunga Smart Duo Combi Elk.
Brukte den på knerten, og skal bruke den til ny-knerten.

Har også kjøpt ei sort FirstWheels City Twin som jeg skal bruke når jeg har med meg begge barna. Snedig å få bag på ene sida, og sittedel på andre sida[:)]

Uupppsss... Bildene ble litt store[:o]

Jeg har kjøpt en svart brio sing. .. Med bilsete [:D]

ORIGINAL: lita_22

Jeg har kjøpt en svart brio sing. .. Med bilsete [:D]

fiiin!!!

Jeg går å sikler på brio go jeg[8D]. Er egentlig altfor dyrt, men jeg skal prøve å spare[:D]! Har solgt ei vogn jeg hadde, håper bare kjøper henter den på posten om noen dager. Da er jeg litt på vei med sparingen hvertfall.

vi har kjøpt svart simo kombi. var tilbud:)
ville egentig ha brun men sambo ville IKKE.......

Emmaljunga Edge Duo Combi, farge Pro Forest eller Offroad. Det blir vår julegave til hverandre

Og jeg vet at den tåler mye vær og forskjellig føre, noe som trengs her i Bodø ;-)

står mellom brio go og brio happy.
veldig lyst på brio go, men usikker om forhjulene er for små til å gå på grusveier og turveier. dumt hvis den bare funker på asfalt.

Back
Topp