Hvilken vogn skal dere ha ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Babyjogger city select

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

emmaljunga duo edge med sportsunderstell etter storebror :-)
når man bor i nord norge må man ha d, sia d e vinter nesten åre rundt ;)

Har kjøpt marine blå simo duo og elsker den allerede

Beklager for virkelig treigt svar..ganske ny her..så må komme mef litt inni dette.

Men for å svare på ditt spm. Jeg kjøpte vognen m/bag når datteren var ca.6mnd , da hadde jeg hatt emmaljunga edge duo frem til da, men hadde en venninne som anbefalte babyjoggee city elite på d varmeste of jeg var på utkikk etter noe lettere. Såå..jeg har bare brukt sportsdelen på dattra som snart e 2, men tenkte å bruke bag'delen når lillebror kommer.

Vognen har jeg vært suuuuperfornøyd med, lett å manøvre, en helt herlig kalesje (ta langt ned), såå enkel å slå sammen, lett og tar liten plass.

Jeg er spent på d me baggen, men folk sier den er stor og go..så håper d blir bra :)

Har du erfaring med denne??? Jeg er vogn frustrert og står foreløpig mellom denne, tfk og urban jungle. Hadde ikke sett på denne engang før jeg var på babyshop i går og de anbefalte den der....

Beklager for virkelig treigt svar..ganske ny her..så må komme mef litt inni dette.

Men for å svare på ditt spm. Jeg kjøpte vognen m/bag når datteren var ca.6mnd , da hadde jeg hatt emmaljunga edge duo frem til da, men hadde en venninne som anbefalte babyjoggee city elite på d varmeste of jeg var på utkikk etter noe lettere. Såå..jeg har bare brukt sportsdelen på dattra som snart e 2, men tenkte å bruke bag'delen når lillebror kommer.

Vognen har jeg vært suuuuperfornøyd med, lett å manøvre, en helt herlig kalesje (ta langt ned), såå enkel å slå sammen, lett og tar liten plass.

Jeg er spent på d me baggen, men folk sier den er stor og go..så håper d blir bra 

Back
Topp