AinaPaina
September 2013 <3
mannen hadde basson til sin første datter og var strålende fornøyd med den!!Skal ha basson!!!
Uten noe tvil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mannen hadde basson til sin første datter og var strålende fornøyd med den!!Skal ha basson!!!
Uten noe tvil!
Emmaljunga Duo Scandinavia <3 Den skal lille prinsessa mi sove godt i
Vis vedlegget 13320
Har du erfaring med denne??? Jeg er vogn frustrert og står foreløpig mellom denne, tfk og urban jungle. Hadde ikke sett på denne engang før jeg var på babyshop i går og de anbefalte den der....Babyjoggee city elite
Jeg har ikke erfaring med den selv men jeg har sett veldig mange andre som har den. Har så vidt prøvd å kjøre den i bhg der jeg jobber og synes den virker lett å manøvrere.... Ikke veldig utfyllende svar men..Har du erfaring med denne??? Jeg er vogn frustrert og står foreløpig mellom denne, tfk og urban jungle. Hadde ikke sett på denne engang før jeg var på babyshop i går og de anbefalte den der....
Tr
Jeg ELSKET at jeg bare kunne bruke bagen på vognen og tror nok ikke dere kommer til å savne setet, annet enn hvis det skal være flere med i bilen. Vi har maxicosi setet (kjøpte det brukt) så har ikke erfaring med bebeconfort sitt, og vet ikke noe om base desverre.. Vi har ikke tatt med setet annet enn hvis vi skulle ha den i en annen bil, og da tar vi ikke med basen uansett.. tror dere overlever fint uten hvis dere er innstillt på det.