Hvilken vogn har du til barnet ditt?

Vi har emmaljunga mondial duo. Er enig med hun over at det er deilig med understell med fjæring og stor bag, men det er en fryktelig svær vogn som er tung å trille oppover og nedover og ikke spesielt lett å styre.

Vurderer sterkt å selge den (men den er gammel og selv om den er pent brukt, så får man dårlig bruktpris på disse når de er 4 år gamle)

Selger vi blir det Stokke trailz i rød eller blå. Men må se det litt an. Er jo dyrt, må jo bytte bilsete også da...

Har 3 vogner. En Bugaboo Buffalo som er hovedvogn, en Babyzen jojo som alltid står i bilen som reisetrille og en gammel simo vogn til sovevogn i barnehagen.

Vi har emmaljunga mondial duo. Er enig med hun over at det er deilig med understell med fjæring og stor bag, men det er en fryktelig svær vogn som er tung å trille oppover og nedover og ikke spesielt lett å styre.

Vurderer sterkt å selge den (men den er gammel og selv om den er pent brukt, så får man dårlig bruktpris på disse når de er 4 år gamle)

Selger vi blir det Stokke trailz i rød eller blå. Men må se det litt an. Er jo dyrt, må jo bytte bilsete også da...
Der jeg bor er det nesten ikke bakker, veldig flatt. Hadde jeg bodd et sted med bratte bakker hadde jeg sikkert syntes det var tyngre...

Men jeg synes det er vel så lett å svinge en vogn med fire faste hjul som en med to svingbare forhjul.. ett svingbart forhjul (som babyjogger-vognene) liker jeg mye bedre da, mens de med to svingbare forhjul synes jeg føles litt som en handlevogn å svinge :o

Emmaljunga super nitro. [emoji173]

Har elsket Emmaljunga siden jeg kjøpte min første i 2005. Med svingbare hjul ELSKER jeg Emmaljunga, og går aldri tilbake til faste hjul.

Baby jogger city premier. Og en mamas and papas trille. Tror jeg skal kjøpe mamas og papas armadillo å ha sol hovedvogn siden vi bor i byen

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90. Har ikke termin før i oktober, så vi vet ikke hvor mange vogner vi trenger etterhvert. Satser på at vi kan bruke denne lenge. Den kan også brukes som søskenvogn!

Har en stokke trailz stående og vente på lille. :)

Har babyjogger City elite. Mini hata vogn fram til vi bytta til sportsdelen, så vi bærer mye i hverdagen og bruker vogna kun til soving. Vi har en brukt briovogn som skal stå i vognstallen i barnehagen som sovevogn.

En til hver unge.

Og en ekstra liten trille som lå i bilen.

Emmaljunga super viking. Eneste vogna vi har hatt og har vært veldig fornøyd med den! Nestemann skal overta den. Har også en yoyo som reisetrille [emoji5]

Har for tiden 3, men den ene skal i bhg, den andre skal stå hjemme og den tredje ligger i bilen

Beemoo joggevogn av et slag som skal i bhg.

Bj city premier til hjemme og snart til nye babyen.

Bj city tour i bilen

Vi valgte Maxi Cosi Mura:)
Har gått en test tur med den, syntes den virker veldig god.

101929_images_2043980.jpg maxi-cosi-mura-4-profile.jpg

Stokke trailz hjemme, Carena Vaxholm som sovevogn i bhg og babyzen yoyo+ som reise-/shoppingvogn. I tillegg er det nå kjøpt inn søskenvogn, Carena Gotland, til lillesøsters ankomst i oktober[emoji4]

Vi har en babyjogger city elite som hovedvogn, tfk joggster twist (skal brukes som sove vogn i barnehagen), har en quinny zapp xtra som trille etter førstemann men er vurderer å selge den. Bruker ikke så mye, hovedvogna tar mindre plass enn den i bilen.

Vi har Bugaboo Buffalo som hovedvogn, en Thule vogn som kan brukes som sykkelvogn og pulk som vi så vidt har testa, og en TFK vogn som vi har arva som blir barnehagevogn.

city elite. Har en emmaljunga, men har ikke brukt den etter hun slutta å sove i bhg

Back
Topp