Ikke i bruk
Forumet er livet
Har du 1 vogn? to? tre? Hvert til sitt bruk?
Hvor mange vogner har du, og hvilke?
Hvor mange vogner har du, og hvilke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sikler veldig etter den til nestemann!Brukt Stokke trailz hele veien, han er 2,5 nåsyns den har funket supert hele tiden og ikke følt behov for å bytte el ha flere vogner
![]()
Haha det går braJeg sikler veldig etter den til nestemann!
Funker den like godt i terreng som på kjøpesenter? Hvor lenge ble bagdelen brukt? Har han god plass til å sove enda? Vi har britax smile 2 til vår på 2,5 år og den har blitt for liten å sove i[emoji28]
Beklager avhøret altså,men er skikkelig interessert i den vogna[emoji85]
Tusen takk for svar[emoji3]Haha det går brabrukte bagdelen til 6 mnd, hadde mere plass men da ville han opp og se mer
brukes som sovevogn i bhg ennå, han sover veldig godt i den og har god plass ennå (er helt gjennomsnittelig stor for alderen). For å være ærlig har jeg ikke brukt den mye i terreng, bare på skogsstier og asfalt egentlig og da funker den supert hvertfall
![]()
Vi har en babyjogger city elite og er veldig fornøyd med den. Helt supert til vårt bruk og savner ingenting![]()
Lurer litt på å kjøpe den vognen der[emoji4] Kan jeg bare spørre deg om et par ting? Har dere hatt den hele tiden? Er bagen stor nok? Ikke noe problem at sittedelen ikke kan vendes mot deg?