Hvilken vogn har du til barnet ditt?

Har en brio smile som sovevogn i bhg, så har vi en bugaboo bee trille til shoppingsenter/by osv. Hadde en stokke trailz til hjemmebruk, men den er nå solgt og jeg venter utålmodig på bugaboo fox [emoji7][emoji7]

Vi har en emmaljunga , Bob vogn, Phil and TED, en jeg ikke husker navnet på(sovevogn)
Solgte nylig en Britax vogn

Brukt Stokke trailz hele veien, han er 2,5 nå :) syns den har funket supert hele tiden og ikke følt behov for å bytte el ha flere vogner :)

Har en britax smile 2,en tfk joggster twist (blir ikke brukt) og en emmaljunga edge duo (sovevogn) og en zero2four trille. Får vi en til blir det stokke trailz, men selger da noen av di andre:)

Brukt Stokke trailz hele veien, han er 2,5 nå :) syns den har funket supert hele tiden og ikke følt behov for å bytte el ha flere vogner :)
Jeg sikler veldig etter den til nestemann! :)
Funker den like godt i terreng som på kjøpesenter? Hvor lenge ble bagdelen brukt? Har han god plass til å sove enda? Vi har britax smile 2 til vår på 2,5 år og den har blitt for liten å sove i[emoji28]
Beklager avhøret altså,men er skikkelig interessert i den vogna[emoji85]

Har en Emmaljunga Viking til hjemmebruk og en Emmaljunga Scooter S til, barnehagen. :)

Jeg sikler veldig etter den til nestemann! :)
Funker den like godt i terreng som på kjøpesenter? Hvor lenge ble bagdelen brukt? Har han god plass til å sove enda? Vi har britax smile 2 til vår på 2,5 år og den har blitt for liten å sove i[emoji28]
Beklager avhøret altså,men er skikkelig interessert i den vogna[emoji85]
Haha det går bra :D brukte bagdelen til 6 mnd, hadde mere plass men da ville han opp og se mer :) brukes som sovevogn i bhg ennå, han sover veldig godt i den og har god plass ennå (er helt gjennomsnittelig stor for alderen). For å være ærlig har jeg ikke brukt den mye i terreng, bare på skogsstier og asfalt egentlig og da funker den supert hvertfall :)

Haha det går bra :D brukte bagdelen til 6 mnd, hadde mere plass men da ville han opp og se mer :) brukes som sovevogn i bhg ennå, han sover veldig godt i den og har god plass ennå (er helt gjennomsnittelig stor for alderen). For å være ærlig har jeg ikke brukt den mye i terreng, bare på skogsstier og asfalt egentlig og da funker den supert hvertfall :)
Tusen takk for svar[emoji3]
Var innom babyshop i går og tittet på en trailz, den ser helt genial ut til vårt bruk - nå må jeg bare bli gravid,så vi kan kjøpe den[emoji23]

Har brukt bugaboo buffalo i 3 år. Elsket den. Nå er den solgt med veldig tungt hjerte, og vi har gått over til babyjogger city elite som skal brukes i barnehagen og hjemme i helgene.
Har ellers vært innom bugaboo bee, emmaljunga scooter, stokke scoot og babyzen yoyo. Men ingen slår buffaloen[emoji6]

Vi har en babyjogger city elite og er veldig fornøyd med den. Helt supert til vårt bruk og savner ingenting :)

Vi har en babyjogger city elite og er veldig fornøyd med den. Helt supert til vårt bruk og savner ingenting :)

Lurer litt på å kjøpe den vognen der[emoji4] Kan jeg bare spørre deg om et par ting? Har dere hatt den hele tiden? Er bagen stor nok? Ikke noe problem at sittedelen ikke kan vendes mot deg?

Vi har babyjogger city elite, til vårt bruk og barn holder det med kun en vogn.
Har hatt 2 andre vogner før.

Lurer litt på å kjøpe den vognen der[emoji4] Kan jeg bare spørre deg om et par ting? Har dere hatt den hele tiden? Er bagen stor nok? Ikke noe problem at sittedelen ikke kan vendes mot deg?

Vi kjøpte den etter vi gikk over til sportsdelen, så har ikke prøvd bagen.
Det har ikke vært noe problem å ha henne sittende, hun elsker å få med seg alt som skjer :)

Her har vi emmaljunga dobbel viking som hovedvogn og babyjogger city elite når jeg tar med kun en av ungene på tur el butikk. Tenker å selge vikingen til våren og kjøpe babyjogger city gt dobbel for da begynner ungene å bli så store at de ikke trenger å vendes mot meg lenger.

En vogn foreløpig - babyjogger city mini GT. Bruker bagdelen nå. Senere blir det nok kjøpt inn en Stokke Scoot trolig da jeg vil ha henne mot meg.

Jeg har en easywalker sky som vi først brukte til frøkna og så nå til lillegutt. I tillegg titaniumbaby søskenvogn, skranten vogn, så venter på ny søskenvogn i posten :D så har vi en silvercross trille. Når vi er to hjemme så kan vi trille hver vår vogn :happy:

Emmaljunga Mondial Deluxe med Deluxe understell (store klassiske fatste lufthjul og god demping). ELSKER den! Såå behagelig, både for den som triller (enten det er lille svake meg, min høye mann, eller min lille treåring, som heller ikke synes vogna er tung å trille) og for babyen som mykt blir vugget i en stor god bag, og ikke merker fortauskanter osv. Den triller helt av seg selv!

Vi hadde Simo til storesøster som var en ganske lik vogn som Emmaljunga. Vi gikk mange lange turer, på over 10km, i all slags terreng, og det var da vi la vår elsk på klassiske vogner faste hjul og demping. Vi har også babyjogger city mini GT som var super som vogn nummer 2 da storesøster ble større, og vi kjøpte bag for å bruke den til babyen nå fordi Emmaljungaen ikke får plass i den lille bilen vår (som vi uansett ikke bruker i ukedagene, fordi vi kommer overalt til fots, og bor fem minutter fra toget, så vi bruker bare Emmaljunga-vogna i det daglige), men jeg ble SÅ skuffa over følelsen med babyjogger-vogna med bag. Ikke spesielt behagelig for meg (hallo fortauskanter osv!) og babyen som elsker å ligge i Emmaljunga-vogna og alltid roer seg der bare hylte i Babyjogger-bagen :( og vi kunne ikke vugge og gjøre de andre bevegelsene med vogna som alltid roer henne i Emmaljungaen. Så jeg tviler på at vi kommer til å bruke babyjogger-vogna noe særlig før vi kan bruke sportsvogndelen.

Med min nå andre kolikkbaby må jeg igjen si at vogn med faste hjul og demping er sååå mye bedre. Og Emmaljungaen er bedre enn Simo’en var. Ser finere ut, fint med to innstillinger for demping, og praktisk med myggnett og solskjerming i en glidelås i kalesjen. Og at man kan lufte opp en lufteluke bak på kalesjen har vært kjempefint denne varme sommeren. Samme med at bunnen på bagen har luftehull.

Og det kommer til å være god plass til vognpose og vi kan sette opp ryggen i bagen så hun kan sitte i den til hun blir 8-9 mnd, mye lunere i bagen enn sportsdelen, så fint å slippe å bytte til sportsdel om vinteren.

Jeg håper jeg ikke angrer på at vi investerte i en ny babyjogger city mini GT (vi slet ut storesøster sin, så vi kjøpte ny nå), men jeg er blitt så glad i Emmaljunga-vogna, at jeg ikke tror vi kommer til å bruke den andre på en god stund.

Men det skal sies at vi var veldig glad i babyjogger city mini GT med storesøstera. Veldig praktisk vogn. Ellers hadde vi ikke kjøpt den om igjen.

Men Emmaljunga Mondial får terningkast 6 av oss :)

Back
Topp