Bugaboo cameleon
Bumbleride indie som terreng/løpevogn
Knallfornøyd med begge to!
Bumbleride indie som terreng/løpevogn
Knallfornøyd med begge to!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også en emmaljunga scooter Veldig lett å kjøre og manøvere så jeg håper den vil også funke om vinteren Heldigvis har jeg også en med lufthjul men den er tyngre så jeg liker emmaljunga mer så lengeVi har crescent city. Den er kjempegod å kjøre og bruker den også i skogen på humpete stier. Deilig med å kunne manøvrere seg gjennom butikkhyllene også.
Men det snødde masse på torsdag, da fikk jeg testa det. Funka ikke! Det var riktignok veldig kram snø, akkurat 0 grader. Snøen bare pakka seg rundt hjulene.
Fikk låne en city cross, men der var problemet at kurven under er så langt ned at man bare måker snøen framfor seg. Så en emmaljunga scooter også, den fikk også snø pakka rundt hjulene.
På sånt føre er det nok bare store tynne lufthjul som funker.
Heldigvis har vi en ekstra vogn med store lufthjul. Kommer nok bare til å bytte på hvilken vogn jeg bruker ettersom hvordan været er den dagen.
Emmaljunga Super Nitro med svingbare hjul som hverdagsvogn og turvogn, elsker den! Har også en Simo Kombi som sovevogn på altanen, den skal i barnehagen etterhvert. Så har vi nettopp kjøpt en Babyjogger City Mini GT som ligger i bilen, den skal vi bruke til handling, kjøpesenter og ferie![]()
Emmaljung Super nitro og BJ city mini. Veldig fornøyd med begge. Synses det er eit stort tap å måtte selga emmaljunga i løpe av våren![]()
Da spør jeg deg oghar så lyst på suprt nitro, hvordan er den på ulendt terreng? Tar den stor plass i bilen? Den ser jo super ut
![]()
Den er heilt fantastisk! Kan låsa framhjula og da blir terreng enklareTar plass, men den er verdt det! Elskar vogna mi og kjem til å skvette ei tåre når eg må selga ho til våren
![]()
Okei, får håpe det eventuelt er plass i bilen da, har ikke det største bagasjerommet.. Hvor kjøpte du din?![]()
Jeg har en passat, men ikke stasjonsvognen.Eg får plass til den i ein Peugeot 307Eg kjøpte understellet og sportsdelen brukt (blitt brukt på tre korte turar og var heilt ny når eg kjøpte den). Så kjøpte eg city baggen på ein butikk i Drammen - Gerd M Martinsen eller noko
![]()
Sorry sent svar! Den funker helt fint på ulendt terreng, bare å låse fronthjuleneÅå jeg har så lyst på super nitro. Hvordan er den på litt ulendt terreng? Tar den mye plass i bilen? Lufthjul? Den ser helt super ut![]()
Sorry sent svar! Den funker helt fint på ulendt terreng, bare å låse fronthjuleneikke lufthjul, men det er ikke noe jeg har tenkt over. Utroooolig enkel å manøvrere overalt, smal og tar liten plass i bagasjen i forhold til andre vogner
aldri angret!
![]()
Grattis med knall vogn da!Så bra!jeg kjøpte meg nemlig en sånn en idag, litt spontant, men den var jo så fin
![]()