Hvilken vogn har dere?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Bugaboo cameleon
Bumbleride indie som terreng/løpevogn

Knallfornøyd med begge to!

Simo duo. Driter i om den er tung, da får jeg bare litt trening ;) Den har god plass til ungen og bagasje. Og både lun og luftig :)

Vi har crescent city. Den er kjempegod å kjøre og bruker den også i skogen på humpete stier. Deilig med å kunne manøvrere seg gjennom butikkhyllene også.
Men det snødde masse på torsdag, da fikk jeg testa det. Funka ikke! Det var riktignok veldig kram snø, akkurat 0 grader. Snøen bare pakka seg rundt hjulene.
Fikk låne en city cross, men der var problemet at kurven under er så langt ned at man bare måker snøen framfor seg. Så en emmaljunga scooter også, den fikk også snø pakka rundt hjulene.
På sånt føre er det nok bare store tynne lufthjul som funker.

Heldigvis har vi en ekstra vogn med store lufthjul. Kommer nok bare til å bytte på hvilken vogn jeg bruker ettersom hvordan været er den dagen.
Har også en emmaljunga scooter Veldig lett å kjøre og manøvere så jeg håper den vil også funke om vinteren Heldigvis har jeg også en med lufthjul men den er tyngre så jeg liker emmaljunga mer så lenge :) får se om ikke så langt da ;)

Har simo kombi. Storfornøyd med den og kommer til å bruke den kombinert med en trille fram til han er ferdig med å bruke vogn :)

Emmaljunga Super Nitro med svingbare hjul som hverdagsvogn og turvogn, elsker den! Har også en Simo Kombi som sovevogn på altanen, den skal i barnehagen etterhvert. Så har vi nettopp kjøpt en Babyjogger City Mini GT som ligger i bilen, den skal vi bruke til handling, kjøpesenter og ferie :)

Emmaljunga Super Nitro med svingbare hjul som hverdagsvogn og turvogn, elsker den! Har også en Simo Kombi som sovevogn på altanen, den skal i barnehagen etterhvert. Så har vi nettopp kjøpt en Babyjogger City Mini GT som ligger i bilen, den skal vi bruke til handling, kjøpesenter og ferie :)

Åå jeg har så lyst på super nitro. Hvordan er den på litt ulendt terreng? Tar den mye plass i bilen? Lufthjul? Den ser helt super ut :)

Simo duo, den perfekte turvogn! Er kjempe fornøyd med den på all mulig terreng. Den vognen er som kjent veldig stor, derfor har vi også babyjogger city mini, liten lett vogn som tar minimalt med plass i bilen. Og grei som by/shopping trille.

Emmaljung Super nitro og BJ city mini. Veldig fornøyd med begge. Synses det er eit stort tap å måtte selga emmaljunga i løpe av våren :(

Emmaljung Super nitro og BJ city mini. Veldig fornøyd med begge. Synses det er eit stort tap å måtte selga emmaljunga i løpe av våren :(

Da spør jeg deg og :) har så lyst på suprt nitro, hvordan er den på ulendt terreng? Tar den stor plass i bilen? Den ser jo super ut :)

Da spør jeg deg og :) har så lyst på suprt nitro, hvordan er den på ulendt terreng? Tar den stor plass i bilen? Den ser jo super ut :)

Den er heilt fantastisk! Kan låsa framhjula og da blir terreng enklare :) Tar plass, men den er verdt det! Elskar vogna mi og kjem til å skvette ei tåre når eg må selga ho til våren :P

Den er heilt fantastisk! Kan låsa framhjula og da blir terreng enklare :) Tar plass, men den er verdt det! Elskar vogna mi og kjem til å skvette ei tåre når eg må selga ho til våren :p

Okei, får håpe det eventuelt er plass i bilen da, har ikke det største bagasjerommet.. Hvor kjøpte du din? :)

Okei, får håpe det eventuelt er plass i bilen da, har ikke det største bagasjerommet.. Hvor kjøpte du din? :)

Eg får plass til den i ein Peugeot 307 :) Eg kjøpte understellet og sportsdelen brukt (blitt brukt på tre korte turar og var heilt ny når eg kjøpte den). Så kjøpte eg city baggen på ein butikk i Drammen - Gerd M Martinsen eller noko :)

Eg får plass til den i ein Peugeot 307 :) Eg kjøpte understellet og sportsdelen brukt (blitt brukt på tre korte turar og var heilt ny når eg kjøpte den). Så kjøpte eg city baggen på ein butikk i Drammen - Gerd M Martinsen eller noko :)
Jeg har en passat, men ikke stasjonsvognen.
Har prøvd å se etter de brukt men finner ikke noen i nærheten av her jeg bor :/ trenger jo ikke bagen så blir nok bare sportdelen her :-)

Har emmaljunga edge duo og er kjempefornøyd! Fungerer godt til alt, vi er mye på tur i forskjellig typer terreng og den er stødig og god :-)

Åå jeg har så lyst på super nitro. Hvordan er den på litt ulendt terreng? Tar den mye plass i bilen? Lufthjul? Den ser helt super ut :)
Sorry sent svar! Den funker helt fint på ulendt terreng, bare å låse fronthjulene :) ikke lufthjul, men det er ikke noe jeg har tenkt over. Utroooolig enkel å manøvrere overalt, smal og tar liten plass i bagasjen i forhold til andre vogner :) aldri angret! :)

Sorry sent svar! Den funker helt fint på ulendt terreng, bare å låse fronthjulene :) ikke lufthjul, men det er ikke noe jeg har tenkt over. Utroooolig enkel å manøvrere overalt, smal og tar liten plass i bagasjen i forhold til andre vogner :) aldri angret! :)

Så bra! :D jeg kjøpte meg nemlig en sånn en idag, litt spontant, men den var jo så fin :D

Emmaljunga edge duo, veldig stor og stødig vogn. Folk sier den er tung, er vel det i forhold til mange andre vogner, men jeg synes ikke det. Veldig fornøyd:D

Simo kombivogn, quinny freestyle (bag del og sportsdel) ei emmaljunga sportstvogn og ei koelstra tvillingvogn (med en hard bag og to sportsdeler)... vogndilla sa du?!? :p

Back
Topp