Hvilken vogn har dere til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Tfk.
Er ikke fornøyd.
Skulle egentlig ha Bugaboo Buffalo, men alt for lang leveringstid.

Vurderer Brio Happy eller Bugaboo Buffalo nå.

Ingen hadde inne når vi skulle kjøpe vogn. Derfor ga vi TFK en sjangs :-)

....di sier Bugaboo er dårlig da det er så lite demping i den.. men vil prøve likevel :-)
Må bare få solgt tfk først.
Aha! Vi hadde bestilt på Baby Shop, men der var det bare rot og tull, så kansellerte bestilling og endte på Barnas Hus, der fikk vi på dagen.
Jeg ble og fortalt det, men ikke merket noe til det. Har bare positive ting å si egentlig, så anbefaler den helt klart! Hva er det dere ikke liker med tfk? Håper dere får solgt da! :)

Tfk.
Er ikke fornøyd.
Skulle egentlig ha Bugaboo Buffalo, men alt for lang leveringstid.

Vurderer Brio Happy eller Bugaboo Buffalo nå.

Jeg har bugaboo buffalo og er kjempefornøyd.. Fikk den etter 3 uker leveringstid på babyshop.. + 10 % i rabatt siden det var vårt "første kjøp" på babyshop.. Synes dempingen er ok jeg :)

Aha! Vi hadde bestilt på Baby Shop, men der var det bare rot og tull, så kansellerte bestilling og endte på Barnas Hus, der fikk vi på dagen.
Jeg ble og fortalt det, men ikke merket noe til det. Har bare positive ting å si egentlig, så anbefaler den helt klart! Hva er det dere ikke liker med tfk? Håper dere får solgt da! :)

Ja, ingen hadde inne når vi skulle ha. 6-8 uker leveringstid :-)

...tfk, vanskelig å sette fingen på, men den er vond å trille. Den er så lett i fronten liksom, så hodet hennes hopper og rister når jeg går tur. Det er liksom ingen tyngde i front. Hun trives ikke i vognen, men i Simo vogna til oldemor trives hun kjempe godt og hodet ligger i ro.
Den er GØRRSTYGG å se på, og det hjelper jo heller ikke. Haha! :-D

Så nå står jeg mellom
Brio happy duo
Bugaboo Buffalo
Bugaboo Donkey
Teutonia Mistral 2009 model.

Skal ut å se i dag :-D

Simo Duo som jeg har brukt til begge barna. Veldig fornøyd :-) Førstemann var ikke noe særlig vognbarn, men minstesnuppa ser ut til å trives oppi der.

Vi har TFK med multi-x bag og jeg er egentlig fornøyd, men er enig i det som sies at den hopper og danser litt i front. Bagen er lissom litt lealaus. I tillegg er bagen bare opp til litt over 9 kg og lillemann veier jo allerede nesten 6 kg. Vi har også kjøpt en brukt Simo kombi og tenker at den blir brukt fra vinteren av når han har vokst ut av TFK bagen.
Har også kjøpt en Brio Sing som vi skal ha stående i Oslo.

Bugaboo donkey, veldig fornøyd :-)

Back
Topp