Takk for at dere deler erfaringer! Vi har landet på Bugaboo Fox 2 i fargen grey melange. Litt usikker bare på om vi skal velge Classic-versjonen eller "vanlig".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vår for et par dager siden, eelsker den vogna! Så bare å glede segVi slo til på Bugaboo fox 2 i svart nå når det var på tilbud. Gleder meg til vi får den så jeg kan se skikkelig
Vi endte opp å kjøpe Emmaljunga nxt90 med outdoor understell på Black friday tilbud.
Søkt rundt på en god del vogner, blandt annet bugaboo donkey 3 for å ha mulighet til søskenvogn. Prøvde ut bugaboo i butikk og var ikke helt fornøyd med hvordan den var å trille der. Så skal vi selge stokke trailz 2016mod etter storebror som vi kjøpte brukt, så håper å få litt igjen på den iallfall
Synes stokke vogna var så stor og tungvindt med overalt og inn og ut av bil, så håper emmaljungavogna er bedre.
Sønnen min er akkurat blitt 1 år. Først kjøpte vi Stokke Trailz. Men den er stor, tung og klumpete, syns jeg. Den var tung inn og ut av både huset og bilen og jeg syns den var litt ustødig siden den er så høy og derfor har høyt tyngdepunkt. Vi solgte vogna og kjøpte Bugaboo Fox. En helt FANTASTISK vogn! Smidig, lett, supergod å trille, lett inn/ut av bil og hus og den blir liten når du slår den sammen. Så jeg anbefaler virkelig Foxen
Jeg kjøpte på nettet i uke 11 fordi den vognen vi skulle ha har de sluttet å produsere, så jeg måtte kjøpe da eller brukt. Denne gangen var jeg bestemt på å kjøpe ny vogn da jeg følte vi ikke fikk igjen for å kjøpe brukt sist siden vognen var så gammel og jeg synes den var brukt opp..Hadde emmaljunga og simo til førstemann som hovedvogn. Førstnevnte var og er jeg mest fornøyd med! Og det blir selvfølgelig emmaljunga edge duo de lux Har også babyjogger city elite etter storebror, men den blir nok ikke brukt før lillesøster er blitt større Når vi nå er inne på temaet om vogn, i hvilken uke kjøpte/bestilte dere?