Hvilken vogn har dere/tenker dere å kjøpe?

Trenger litt tips og råd ifra dere :joyful:

Har fått tilbudet om å få en emmaljunga city cross 2015 modell, den er i tipp topp stand og alt bra men det var ikke vognen jeg hadde tenkt meg og er noen små ting med den jeg ikke liker..

Lurer derfor på å kjøpe emmaljunga nxt90 brukt på finn :joyful: hva tror dere?

Kunne tenkt meg en city elite og en nordic cab

Jeg har en emmaljunga City Cross. Egentlig fornøyd med den, særlig med bagdel. Men har jo lyyyst på en ny. Huff, jeg har nok ikke samvittighet til det. Får nok ikke så mye for city cross'en fra 2016 selv om den er i veldig god stand. Men drømmer om en britax smile 3.

Førstegangs, så null peiling her - men ut i fra hva jeg leser så har vi lyst på britax smile 3:happy: Satser på at det blir noen knalltilbud på black friday:angelic:

Førstegangs, så null peiling her - men ut i fra hva jeg leser så har vi lyst på britax smile 3:happy: Satser på at det blir noen knalltilbud på black friday:angelic:
Jeg også håper på tilbud på emmaljunga nxt90 men tviler :hilarious:

Står litt mellom emmaljunga nxt90 og beitax smile 3 ! Noen erfaringer ?
Søster mi har nxt90 og eg har smile 3. Grunnen til at eg valgte den var at den har ein enkel bremse som ikkje bråke og slår når eg sette den på (når ungene først har sovna har eg blitt så irritert øve den bremsen som nesten e umulig å få på uten plunder på emmaljunga.)Skyggen på smile sin sportsdel e kjempe bra. Ellers e da vel ikkje heilt dei store forskjellene på dei to vognene.

Den e på tilbud innimellom så bare til å søke den opp innimellom så får du nok opp ein grei pris :-) eg e veldig fornøyd med vogna og trenge bare kjøpe bag når det nærmer seg. Men eg må og vurdere om eg ska ha søskenvogn til storesøster som e 2 år og 3 mnd ved termin og ikkje får barnehageplass før i august.

Har en emmaljunga etter storesøster (2017) men syns den er så stor og tung. Sett en rimelig og fin en på jollyroom som jeg tenker å kjøpe i tillegg :)

Den e på tilbud innimellom så bare til å søke den opp innimellom så får du nok opp ein grei pris :) eg e veldig fornøyd med vogna og trenge bare kjøpe bag når det nærmer seg. Men eg må og vurdere om eg ska ha søskenvogn til storesøster som e 2 år og 3 mnd ved termin og ikkje får barnehageplass før i august.
Tusen takk for at du deler erfaring! Har lagt den til på prisjakt appen min, så satser på at den varsler:happy:

Har faktisk ikke peiling, trenger jo ny vogn nå, ettersom yngste her er rundt 14 mnd når siste kommer så tenker jeg jo søskenvogn. Har fra før en Simo vogn som jeg har vært veldig fornøyd med bortsett fra at den har vært litt tung å svinge, men den må jo byttes ut nå...
Vet hvertfall at jeg ønsker sving på forhjulene på neste vogn og det må være mulig å ha en sittedel og en bagdel montert samtidig...

Noen som har gode forslag til en søskenvogn de har vært fornøyd med?

Kommer til å ha en på 18mnd når bany kommer så har skaffet en uppababy vista... søskenvogn fremover så den ikke er noe bredere enn en vanlig vogn

Iiih, I går slo jeg til og kjøpte britax smile 3 travel system! Føles litt surrealistisk:hilarious: Da kan jeg og hunden begynne på å øve på å gå fint ved vogn:angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20201123_193008_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201123_193008_com.android.chrome.jpg
    19,9 KB · Visninger: 40
  • Screenshot_20201123_193016_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201123_193016_com.android.chrome.jpg
    17,6 KB · Visninger: 40
Ups, la med feil bilder, valgte denne pakken siden der kan man stille vinkel på bilsetet.

Vedlegg

• Screenshot_20201124_071749_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201124_071749_com.android.chrome.jpg
    19,7 KB · Visninger: 39
Vi kommer til å bruke Stokke Trailz etter 2-åringen :p

Back
Topp