Hvilken vogn har dere/tenker dere å kjøpe?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Her har vi fra tidligere en tfk joggster twist med tilhørende sportsdel (så kan evt gjøre det lett og billig og kjøpe bag til) og så har jeg en emmaljunga edge (fra 2012,så den føler jeg er eldgammel) Må si det frister å prøve noe helt nytt:pElsker vogner;) Har dere en favoritt i sikte?

Vi har en cybex priam lux fra 2018, men har sååå lyst på en ny vogn. Cybex vognen var såpass dyr at jeg må nok bare bruke den. Men jeg har vært super fornøyd med den! Den er så lett å trille og er enkel å ha med seg inn i butikker og smale butikkhyller ulempen var at det ikke er så god fjæring i den, og vi går ofte turer i skogen og på grusstier, da humper det litt.

Vi slo til på ei Birtax go big vogn, brukt. Ei venninne har samme vogn og er veldig fornøgd med den, verkar lett og trille og god i litt terreng og snø.

Har bugaboo donkey som jeg brukte til de 2 første. Tenker litt nye tekstiler til den så blir det bra. Veldig fornøyd. Når den brukes til ett barn, er det den praktiske kurven ved siden av. Men så kan den dras ut til tvillingvogn. Besteveninna mi skal også ha baby i mai, så med denne vogna kan vi hjelpe hverandre ut litt av og til....Kjempegod vogn, så beholder nok den.

Vi får en Emmaljunga city cross 2015 modell av svigersøster :joyful:

Usikker på modell, vi må nok innom en butikk å prøve litt. Mannen min er relativt høy, og har lest at det ikke er alle som er like praktiske da. Tenker uansett prøve å finn ei brukt.

Sønnen min er akkurat blitt 1 år. Først kjøpte vi Stokke Trailz. Men den er stor, tung og klumpete, syns jeg. Den var tung inn og ut av både huset og bilen og jeg syns den var litt ustødig siden den er så høy og derfor har høyt tyngdepunkt. Vi solgte vogna og kjøpte Bugaboo Fox. En helt FANTASTISK vogn! Smidig, lett, supergod å trille, lett inn/ut av bil og hus og den blir liten når du slår den sammen. Så jeg anbefaler virkelig Foxen :)

Nå har me britax smile 3 til minste storesøster så kjøpe nok ein bag til denne. Men eg skulle og hatt ei søskenvogn siden hu skal vere heime med oss til august (med mindre da skjer ett mirakel og me får barnehageplass før). Savna søskenvogn når nr 2 kom og der e da 2 år og 7 mnd mellom, så må sjå ka eg finne brukt av søskenvogner (donkey e jo drømmen) :-)

Vi hadde Emmaljunga Edge duo med førstemann. Kjøpte brukt, men den var rett og slett brukt opp, ikke noe god og veldig misfornøyd med den. Sportsdelene havner også veldig lavt og fjør det vanskelig med vond rygg. Så nå har vi kjøpt en ny Stokke trailz. Vet mange synes den er tung, men det var Emmaljunga også. Jeg tenker det blir hovedvognen det første året til byturer og handling, også håper jeg på en bærebaby til hvis vi skal på turer ☺️

Enig i at Bugaboo Fox er en helt herlig vogn! Vi har vært kjempe fornøyd. Anbefales!
Siden storesøster på 1 allerede nå ikke vil sitte særlig i vogn blir det nok bare søskenbrett på henne når minsten melder sin ankomst.

Bugaboo fox her og! Også har vi en Britax b-motion 4 plus til storesøss :) Bruker den ikke så mye lenger, men tar vare på den til bebis i magen vokser ut av bugabooen :) synes ikke den var så god lenger når jenta var rundt 1,5 år. Men hun er lang!

Har en 10 år gammel Emmaljunga classic som vi kjøpte brukt til nr 1 i 2019. Fungerer kjempegodt, og så er den veldig fin:happy::angelic:

Vi har en Emmaljunga vi kjøpte brukt til førstemann, fortsetter med den :)

Har en emmaljunga nxt 90 vi gleder oss til å endelig kunne ta i bruk!

Har en Emmaljunga edge duo etter storebror også har jeg en baby jogger City mini GT etter tvillingene, så det blir det ene eller det andre om det går veien

stokke trailz etter første. syns baggen er litt liten i forhold til emmaljunga, men det var den som tok minst plass bak i bilen me hadde da. så blir nok å ha den til nestemann og, god vogn å trilla!

Endte opp med å kjøpe en brukt bugaboo buffalo :joyful: Har city mini gt 2 fra før, men bagdelen til denne koster over 3000,- så jeg fant ut at jeg heller skulle unne meg en «ny» vogn :hilarious: Så bruker vi city mini til reisevogn og ekstravogn :happy:

Back
Topp