Hvilken vippestol?

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Det er et hav av vippestoler. Vi kvittet oss med de vi hadde sist (en billigmodell fra Jollyroom, og en babyhuske fra Graco). De var helt Ok, men lurer litt på Babybjørn nå. Men den har jo veldig få «funskjoner» i forhold til prisen..

Var litt praktisk med huska (batteri holdt huska i gang) , for i en periode var det det eneste stedet hun sov om vi ikke var ute og trilla.

Hvilken vippestol anbefales, om man også kanskje skal bruke den til litt dagsoving etterhvert?

Vi er veldig fornøyde med vår Babybjørn. Savner for så vidt ingen funksjoner.

Vi har newborn sete, så tenker kanskje å droppe vippestol neste gang og heller bruke sete. Ble uansett ikke så mye brukt til minstemann og den har vi solgt. Men tror jeg ville valgt babybjørn sin om vi kjøper allikevel.

Vi har vært fornøyd med Babybjörn! Men nr to var helt avhengig av vippestolen så det vi savnet da var at stolen kunne vippe seg selv [emoji23] Hun ville heller være i stolen enn i armene våre liksom... Hun hadde kolikk og andre plager. Med førstemann(som var et «normalt» barn) savnet vi ingen funksjoner.

Babybjørn er vi veldig fornøyd med, den kan brukes så lenge også :) jeg hadde en annen type vippestol hos mamma da frøkna var liten, men hvis jeg husker rett så kunne den bare brukes til hun var rundt 6mnd. Da var hun såpass tung at den ikke kunne vippe lengre :p

Har brukt Babybjörn til begge. Vi er kjempe fornøyd.

Hadde babybjørn, kjempefornøyd! Vi var helt avhengige av den, hun hadde kolikk, men roet seg i den. Vippet selv fra hun var 3 mnd :happy:

Back
Topp