Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med deg?Har du en dårlig vane?
Hva med deg?![]()
Rart hvordan vi legger til oss vaner..Jeg har et sært hår som sikkert trenger en kur eller to. Jeg fingrer oppi håret og finner hårstrå som er inntørket og ødelagte, og så napper jeg dem ut... En vane jeg ofte ikke legger merke til... Og siden jeg er høyrehendt så har jeg derfor mindre hår på høyre side av hodet enn på venstre.![]()
Festrøyker, godtemons, eta junk, fylle opp bosspannet meir enn til randen fordi eg ikkje gidd å gå ut med bosset, bite hud attmed neglene, og ikkje minst bruke nasespray kvar dag. Høyres ikkje eg flott ut å bu med?![]()
Rart hvordan vi legger til oss vaner..
Jeg rakk ikke skrive mer i sted, men jeg biter hud på fingrene, surrer hår rundt fingeren, banner en del, drikker altfor mye brus og spiser en sjokolade for mye og er skikkelig lat!![]()
Ser ut som en gjenganger det med å bite hud av fingreneJeg biter også hud av fingrene...og så pirker jeg på neglene slik at jeg aldri har lange negler med mindre jeg har på neglelakk.