Hvilken uvane har du?

Ja, jeg sitter ofte med en finger i munnen uten å egentlig vite hvorfor. En dårlig vane jeg startet med i det jeg sluttet å bite negler... :/

Biter hud på fingrene. Bet negler før, har sluttet med det. Jobber hardt med å slutte helt, men jeg tenker ikke over det når jeg driver på...

Jeg har et sært hår som sikkert trenger en kur eller to. Jeg fingrer oppi håret og finner hårstrå som er inntørket og ødelagte, og så napper jeg dem ut... En vane jeg ofte ikke legger merke til... Og siden jeg er høyrehendt så har jeg derfor mindre hår på høyre side av hodet enn på venstre. :o

Festrøyker, godtemons, eta junk, fylle opp bosspannet meir enn til randen fordi eg ikkje gidd å gå ut med bosset, bite hud attmed neglene, og ikkje minst bruke nasespray kvar dag. Høyres ikkje eg flott ut å bu med?;)

Jeg banner mye, fæl til å drøye det før jeg går ut med søpla, drøyer oppvaska, plukker på ruver, knekker fingrene, raper.. jeg har helt sikker ennå flere også hehe

Banna alt for mykje,biter hud på fingrene åsso spør ej aldri om hjelp til ting, å de irritera samboer..vande me å gjere alt sjøl pga tidligere samboer

Banner, røyker, biter negler og hud på fingrene, legger omtrent aldri på plass DVD i riktig cover, drikker brus hver dag (dog kun Pepsimax), dårlige matvaner, drøyer oppvask, og søppel,og hvertfall klesvask. Er alltid seint ute til absolutt alt. Er kanskje egentlig litt lat. . :p Knekker og fingre og nakke, men d er fordi jeg har vondt. :)

Jeg har et sært hår som sikkert trenger en kur eller to. Jeg fingrer oppi håret og finner hårstrå som er inntørket og ødelagte, og så napper jeg dem ut... En vane jeg ofte ikke legger merke til... Og siden jeg er høyrehendt så har jeg derfor mindre hår på høyre side av hodet enn på venstre. :o
Rart hvordan vi legger til oss vaner.. :p

Jeg rakk ikke skrive mer i sted, men jeg biter hud på fingrene, surrer hår rundt fingeren, banner en del, drikker altfor mye brus og spiser en sjokolade for mye og er skikkelig lat! :p

Uvane og uvane, men jeg har fullstendig støv på hjernen og det er slitsomt !! Kan finne på å flytte på ting hos andre også, haha :p

Oi! Det burde jeg vell kanskje tenkt mer over fra før. Men det er vell kanskje at jeg kan legge ting fra meg litt rundtomkring og at jeg elsker å dille på badet:happy: Hehe.. der kom jeg på hva min verste uvane er. Er ALLTID for sen:wacky:

Klør og piller på småsår ol, får masse stygge arr! Banner litt for mye.

Mange! :p

Har en tendens til å snakke mye.
Har en tendens til å dele for mye.

Og sikkert en hel haug mer!

Rart hvordan vi legger til oss vaner.. :p

Jeg rakk ikke skrive mer i sted, men jeg biter hud på fingrene, surrer hår rundt fingeren, banner en del, drikker altfor mye brus og spiser en sjokolade for mye og er skikkelig lat! :p

Jeg biter også hud av fingrene... :P og så pirker jeg på neglene slik at jeg aldri har lange negler med mindre jeg har på neglelakk.

Jeg biter også hud av fingrene... :P og så pirker jeg på neglene slik at jeg aldri har lange negler med mindre jeg har på neglelakk.
Ser ut som en gjenganger det med å bite hud av fingrene :p haha, huff! Blir jo ikke kvitt disse uvanene så lett heller :o

Back
Topp