Hvilken uvane har du?

Biter hud på fingrene. Bet negler før, har sluttet med det. Jobber hardt med å slutte helt, men jeg tenker ikke over det når jeg driver på...
Biter også huden på siden av neglene på en måte. Men kun når hendene er rene. Funnet ut at jeg gjør det når jeg stresser. Får jo så vondt og sår :(

Klør og piller på småsår ol, får masse stygge arr! Banner litt for mye.

Kan signere denne jeg! :p Har alltid vært småplaget med atopisk eksem, klør mye, og er en mester i å pille. Er full i små røde og hvite arr. Lite lekkert..

Ja. Jeg lar glass og kopper stå overalt og glemmer å plukke opp skittentøy fra badegulvet.
Stakkars mannen for han er sånn må ha det ryddig type :P

Tja:-P

Fæl til å slenge fra meg klær på badegulvet, sløv på å gå ut med søppel, sløv på klesvask, lager sjelden middag blant annet.

Men er sikkert god på andre ting ;-)

Jeg knekker leddene mine. Bein, fingre, nakke og rygg...
Jeg røyker (men skal slutte etter sommeren har jeg bestemt meg for!) :D
Jeg snakker mye. Veldig mye. For mange, altfor mye.
Jeg kikker inn i kjøleskap. Alltid. Tenk om de har noe godt der....

Koser med håret. Må stryke og snurre det, men aldri røska ut hår. :P
Blir e nervøs for noe så er håret noe e piller på. Eller så finner e noe på bordet og fikle med mens e prater :P

- Drar meg i leppa hele tiden
- Snakker til tider veldig fort

Har vel ikke så mange uvaner om jeg kommer på egentlig.

Biter negler.. ja vet.. æsj. Glad i godteri. Banner for mye.

Altfor glad i sjokolade, spiser for fort og jeg er sløv når det gjelder oppvask (vet at mannen tar det dersom jeg lar det stå :p). Dessuten har jeg dessverre en tendens til å være sent ute, men dette er noe jeg jobber med og har blitt bedre på.

Jeg er skippertaksmenneske. Venter med kledvasken til jeg må ta 5 stk. Jobben blir gjort kvelden før deadline, søpla vokser seg stor (men her har jo også mannen et ansvar) og jeg er veldig slurvete med husrydding (blir skippertak her også, gitt).

Og ja, sjokolade... :(

Jeg glemmer alltid å lukke kjøleskapsdøra, er alltid litt sen, prater for mye og fikler alltid med håret:p

Fikler med håret. Legger ikke merke til det selv ofte, men gjør det hele tiden, til og med når jeg kjører bil.

Knekker ledd.

Back
Topp