Hvilken type pupper har du utseendemessig?

Akkurat nå fyller jeg faktisk nesten ut huden på puppene, men for noen uker siden var det tomme sokker, og det blir vel ikke noe mer sprettent etter nestemann. "Overkjørte rosiner" var egentlig en treffende beskrivelse [8D]

de tomme sokkene uten hold!! pluss at de henger, er forskjellige størrelse tilogmed brystvorta har jeg fått strekkmerker å nei fy lyst på operasjon![:'(] spessielt når venner lager kommentarer som at en kjole som de kunne brukt som topp (pga strl på puppene) hadde blitt ballkjole på meg [:(]

dette er jeg spent på hvordan bliiir.. jeg har silikon fra før av, og er bare i uke 7.. noen som kan uttale seg? :]

ORIGINAL: mayah

Små sprettpupper med fylde :)
Er igrunnen ganske fornøyd med de!
Er vel det eneste på kroppen jeg faktisk er fornøyd med..

sign [:)]

Små pløsete hengepupper.. men snart blir det andre boller [;)] hæhæ..

ORIGINAL: Charl0tte

Små pløsete hengepupper.. men snart blir det andre boller [;)] hæhæ..

Haha [:D]

jeg har tiny tiny... meeeen en god push up gjør susen. Stakkars meg hvis jeg noen gang må finne meg en ny mann...kniiiis da blir det operation[8D][:D]

Hadde føre 1 desember stooore hengepupper[:'(]
Men nå har jeg medium med fylde[:D]

Fikk utført brystreduksjon den 1 desember[:D][:D][:D][:D]

Mine er 75 E det må da ligge mellom store og enorme... De trenger ikke BH for å holde seg på plass.

For meg er små A/B, medium C/D, stor E/F og enorme alt etter[;)][:)]

Jeg har nok medium hengepupper med fylde[8D][:D] Synes de er helt levbare og ser helt greie ut, men vil vel kanskje heise de litt opp etter alle barna er født[:)]

Medium med fylde, for noen uker siden var de medium hengepupp [:-] Hurra for svangerskapet [8D]

Back
Topp