Hvilken tvillingvogn er best?

Noen som har erfaring med mountain buggy duo? Står mellom den og emmaljunga. Vil helst ha begge, men mannen sier nei :arghh: Tenker kanskje å kjøpe mountain buggy når de er litt større...;)

Finner ingen butikker som har inne emmaljunga. Planlegger egentlig å kjøpe e brukt, men skulke gjerne sett på og testa i bilen. Må uansett reise et stykke for å kjøpe, da er det kjipt med bomtur pga plass i bilen.
Har mountain buggy duo og er super fornøyd!! Er helt fantastisk god å trille!! Fått kommenter på det av venninner som triller twinsa mine at vognen er jo så god.
Minuset er at vognen tar stor plass i bagasjerommet på bilen. Ikke plass til noe annet.
I bil nr2, som er en sportsutgave, får vi ikke inn vognen engang:hilarious:
 
Har mountain buggy duo og er super fornøyd!! Er helt fantastisk god å trille!! Fått kommenter på det av venninner som triller twinsa mine at vognen er jo så god.
Minuset er at vognen tar stor plass i bagasjerommet på bilen. Ikke plass til noe annet.
I bil nr2, som er en sportsutgave, får vi ikke inn vognen engang:hilarious:

Og jeg som tenkte vi kunne kjøpe den etterhvert, for å ha en som tar mindre plass :hilarious:
Vi har landa på emmaljunga i første omgang. Utfordringen er at når tvillingene kommer har vi 4 barn og må bruke et av setene i baksetet når alle er med, da blir det litt begrenset plass til vogn...
 
Og jeg som tenkte vi kunne kjøpe den etterhvert, for å ha en som tar mindre plass :hilarious:
Vi har landa på emmaljunga i første omgang. Utfordringen er at når tvillingene kommer har vi 4 barn og må bruke et av setene i baksetet når alle er med, da blir det litt begrenset plass til vogn...
Har 4 barn vi også.. Og vi må kjøre to biler uansett hvor vi skal :bag: Kjøpte ny bil bare 2 uker før vi fikk vite at vi ventet tvillinger :hilarious:
 
Vi hadde Bugaboo Donkey og jeg ville aldri valgt noe annet. Så også på Emmaljunga double viking, men den er tyngre enn bugabooen, som jo er noe å tenke på når man skal trille to barn.

Veldig mange som anbefalte oss tfk pga håndbrems, men jeg følte aldri at vi savnet det på donkeyen, enda vi bor langt nord med mye vinter, i et område med mye bakker. Syns tfk ble for åpen i sportsdelene og bagene var små. I tillegg kan du ikke ha barna vendt mot deg, og det var ikke aktuelt for oss å ha de vendt fra oss når de var små
 
Har 4 barn vi også.. Og vi må kjøre to biler uansett hvor vi skal :bag: Kjøpte ny bil bare 2 uker før vi fikk vite at vi ventet tvillinger :hilarious:
Hahaha vi og! Ny bil TO uker før TUL. :hilarious:
 
Noen som har erfaring med mountain buggy duo? Står mellom den og emmaljunga. Vil helst ha begge, men mannen sier nei :arghh: Tenker kanskje å kjøpe mountain buggy når de er litt større...;)

Finner ingen butikker som har inne emmaljunga. Planlegger egentlig å kjøpe e brukt, men skulke gjerne sett på og testa i bilen. Må uansett reise et stykke for å kjøpe, da er det kjipt med bomtur pga plass i bilen.

vi hadde bugaboo fra start og kjøpte brukt mountain buggy etterhvert. Den tok hele bagasjerommet i en Skoda superb, men var en drøm å trille med større barn i skogen. Kjøpte faktisk to stk på finn, og brukte en som sovevogn i bhg og en til turvogn. Bugabooen funker kjempefint på tur den og, men mountain buggy tåler mye mer vekt.
 
Back
Topp