Hvilken tvillingvogn er best?

Pusher denne litt [emoji4] vi klarer ikke helt å bestemme oss for Bugaboo eller Emmaljunga. Og har ganske liten bil, så tror sammenslått størrelse blir litt avgjørende for oss. Er det stor forskjell på størrelsen deres sammenslått? Både med bag og sittedeler er relevant. Har prøvd å sammenlikne litt, men har foreløpig ikke funnet noen butikk som fører begge merker, og da blir det litt rar sammenlikning. Synes også Bugaboo virker litt dårligere på grus og på vinterføre, men det er kanskje bare innbilning?

Barnas Hus har vel begge. :)
 
Er du fornøyd med den? :)
Ja! Tar lite plass sammenleggbar (dealbreaker for oss med liten bil!), enkel og bruke og er kjempelett å trille :)

Eneste som er et liiite minus, er at den greia man kan montere under vogna for å ha ting i, er litt tett opp mot baggene. Så litt vanskelig å legge noe under.

Men ville uten tvil kjøpt samme vogna igjen! :)
 
Ja! Tar lite plass sammenleggbar (dealbreaker for oss med liten bil!), enkel og bruke og er kjempelett å trille :)

Eneste som er et liiite minus, er at den greia man kan montere under vogna for å ha ting i, er litt tett opp mot baggene. Så litt vanskelig å legge noe under.

Men ville uten tvil kjøpt samme vogna igjen! :)

Tusen takk for tilbakemelding. Vi har god tid, men jeg måtte snuse litt på vogn. :p
 
Finnes det (fortsatt) noen vogner med bare én stor bag? Så de ligger helt sammen i starten? :)
 
Pusher denne litt [emoji4] vi klarer ikke helt å bestemme oss for Bugaboo eller Emmaljunga. Og har ganske liten bil, så tror sammenslått størrelse blir litt avgjørende for oss. Er det stor forskjell på størrelsen deres sammenslått? Både med bag og sittedeler er relevant. Har prøvd å sammenlikne litt, men har foreløpig ikke funnet noen butikk som fører begge merker, og da blir det litt rar sammenlikning. Synes også Bugaboo virker litt dårligere på grus og på vinterføre, men det er kanskje bare innbilning?

På nettet finner du ofte str sammenlagt og kan da sammenligne str på disse pluss vekt hvis bil og få vognen i bilen betyr mye;)
 
Tror vi kommer til å kjøpe emaljunga double viking til å ha hjemme og en annen lettere vogn til å ha i bilen.
 
Dette er vanskelig altså..
Vi aner ikke hva vi skal velge...
 
Har hatt bugaboo donkey duo i snart 9 mnd og jeg er storfornøyd. Den passer greit i prampacken, og vi får den ganske enkelt med oss i bilen ( vi har en egolf). Den er lett å trille og jeg kommer meg inn stort sett overalt!

Eneste negative jeg har å si er at den er veldig tung i oppoverbakker (men så er det rundt 40 kg jeg dytter på) og veldig vanskelig å manøvre i trapper. Sånn, bare det å gå opp og ned fortauet kan til tider være utfordrende.

Men hadde glatt valgt samme vogn på nytt!
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Double Viking og er meget fornøyd med denne til nå :)
 
Er det noe som har erfaring med Uppababy? Har den nå nemlig. og ser den kan bygges til tvilling vogn, men ikke i bredden, kun i høyden.
Ekstremt fornøyd med vognen fra før. men fungerer den egentlig som tvillingvogn
 
Vi har TFK sin tvilling vogn. Veldig fornøyd med den. Store hjul med mønster og luft + håndbrems var en av hovedgrunnene til at vi valgte den. Den er veldig solid og god å trille.

Litt teit at den ikke får plass Nissan Leaf'en vår bare!
 
Finnes det tvillingvogn som man kan sette to bilstoler på?
 
Ja buggaboo donkey kan man det. Jeg var i butikk og fikk demonstrert i dag!

Fantastisk Den må definitivt sjekkes ut! Håper bare jeg slipper å ev kjøpe 2 nye bilstoler, da vi alt har en...
 
Fantastisk Den må definitivt sjekkes ut! Håper bare jeg slipper å ev kjøpe 2 nye bilstoler, da vi alt har en...
Akkurat det samme her. Vi velger nå å selge det gamle setet og kjøpe to nye som kan bruke samme base som stol nr 2.
 
Akkurat det samme her. Vi velger nå å selge det gamle setet og kjøpe to nye som kan bruke samme base som stol nr 2.

Blir absolutt vurdert om det må til her. Ser litt mørkt på levering i bhg av storebror som da er knapt 3, med 2 knøttiser på slep
 
Har hatt bugaboo donkey duo i snart 9 mnd og jeg er storfornøyd. Den passer greit i prampacken, og vi får den ganske enkelt med oss i bilen ( vi har en egolf). Den er lett å trille og jeg kommer meg inn stort sett overalt!

Eneste negative jeg har å si er at den er veldig tung i oppoverbakker (men så er det rundt 40 kg jeg dytter på) og veldig vanskelig å manøvre i trapper. Sånn, bare det å gå opp og ned fortauet kan til tider være utfordrende.

Men hadde glatt valgt samme vogn på nytt!
Regner med at du er klar over «trappefunksjonen» på bugaboo vogna? https://youtu.be/Xds1dbxX6Dw den gjør det såå enkelt å gå opp og ned trapper, og den visste iiikkke vi om før etter noen måneder..
 
Noen som har erfaring med mountain buggy duo? Står mellom den og emmaljunga. Vil helst ha begge, men mannen sier nei :arghh: Tenker kanskje å kjøpe mountain buggy når de er litt større...;)

Finner ingen butikker som har inne emmaljunga. Planlegger egentlig å kjøpe e brukt, men skulke gjerne sett på og testa i bilen. Må uansett reise et stykke for å kjøpe, da er det kjipt med bomtur pga plass i bilen.
 
Back
Topp