Hvilken tripptrapp stol?

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har en gammel fra da samboer var liten. Ønsker meg en hvit som passer bedre inn I stua. Har sett på stokke, men synes de er dyre. Hvilken tripptrapp har dere og hva anbefaler dere? Når kan vi begynne å bruke den? Hvor er det tilbud?

Har en gammel fra da samboer var liten. Ønsker meg en hvit som passer bedre inn I stua. Har sett på stokke, men synes de er dyre. Hvilken tripptrapp har dere og hva anbefaler dere? Når kan vi begynne å bruke den? Hvor er det tilbud?
Vi har hvit Stokke (den gamle typen, ikke den nye varianten som har kommet). Til den har vi spedbarnsetet som vi har brukt masse! De er stadig vekk på tilbud hos babyshop i hvertfall :)

8ad73c4d2f53aa8cbc6a2f359081a4d1.jpg

30% på 3 valgfrie varer på babyshop (butikk) fram til lørdag. Da kan du kjøpe :-)

Vi har hvit Stokke (den gamle typen, ikke den nye varianten som har kommet). Til den har vi spedbarnsetet som vi har brukt masse! De er stadig vekk på tilbud hos babyshop i hvertfall :)

8ad73c4d2f53aa8cbc6a2f359081a4d1.jpg
Hvor gammel er deres stol? Vi arver en som er 18 år gammel som vi skal pusse opp, og har lest at man kan få kjøpt deler som gjør at man kan f.eks. feste newborn setet på. Nysgjerrig på om jeg har lest rett :)

Hvor gammel er deres stol? Vi arver en som er 18 år gammel som vi skal pusse opp, og har lest at man kan få kjøpt deler som gjør at man kan f.eks. feste newborn setet på. Nysgjerrig på om jeg har lest rett :)
Vår er helt ny. Jeg tror Newbornsetet passer uansett, men at det ikke kan "klikkes" ordentlig på de eldre modellene. Det sitter visst godt uansett :D

Vår er helt ny. Jeg tror Newbornsetet passer uansett, men at det ikke kan "klikkes" ordentlig på de eldre modellene. Det sitter visst godt uansett :D
Det er jo supert i så fall :) gjenbruk er så bra :D

Gasnke fornøyd med stokke men vi har ikke brukt den før 6 mnd å ikke spedbarnssete :)

Men jeg hadde nå valgt et som kom med sånt brett på, vi må kjøpe playtray til 500kr i tillegg :(

Vi har en Stokke tripp trapp stol. Har kjøpt den ny på tilbud og angrer ikke at jeg betalte 1000kr på den. Newborn settet kjøpte pent brukt på finn, og vi tenkte å selge den videre etterpå.

Vi har den nye versjonen av tripp trapp stolen til stokke. Kjøote en utstillingsmodell på salg. Veldig fornøyd. Så langt har jeg kun brukt newbornsete (også kjøpt på tilbud) og nå skal vi kjøpe bøyle og pute. Hvis man er tålmodig nok får du lett tak i ting enten på salg eller brukt på finn:)

Tenker at jeg sikkert kommer til å bruke litt over 2000 tilsammen på alt til tripp trapp stolen, men er overbevist om at det er en knall god invistering. Husker vi 3 jentene kranglet om hvem som skulle sitte på den ene i hadde hjemme når vi var liten, og fysioterapeuten på helsestasjonen fortalte at hennes 20åring fremdeles sitter i tripptrappen sin når han er hjemme på besøk. Det er hans stol. Hihi. til og med på julaften tar han den med inn I stua for å sitte på den

Back
Topp