Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hvit Stokke (den gamle typen, ikke den nye varianten som har kommet). Til den har vi spedbarnsetet som vi har brukt masse! De er stadig vekk på tilbud hos babyshop i hvertfallHar en gammel fra da samboer var liten. Ønsker meg en hvit som passer bedre inn I stua. Har sett på stokke, men synes de er dyre. Hvilken tripptrapp har dere og hva anbefaler dere? Når kan vi begynne å bruke den? Hvor er det tilbud?
30% på 3 valgfrie varer på babyshop (butikk) fram til lørdag. Da kan du kjøpeHar en gammel fra da samboer var liten. Ønsker meg en hvit som passer bedre inn I stua. Har sett på stokke, men synes de er dyre. Hvilken tripptrapp har dere og hva anbefaler dere? Når kan vi begynne å bruke den? Hvor er det tilbud?
Hvor gammel er deres stol? Vi arver en som er 18 år gammel som vi skal pusse opp, og har lest at man kan få kjøpt deler som gjør at man kan f.eks. feste newborn setet på. Nysgjerrig på om jeg har lest rettVi har hvit Stokke (den gamle typen, ikke den nye varianten som har kommet). Til den har vi spedbarnsetet som vi har brukt masse! De er stadig vekk på tilbud hos babyshop i hvertfall
![]()
Vår er helt ny. Jeg tror Newbornsetet passer uansett, men at det ikke kan "klikkes" ordentlig på de eldre modellene. Det sitter visst godt uansettHvor gammel er deres stol? Vi arver en som er 18 år gammel som vi skal pusse opp, og har lest at man kan få kjøpt deler som gjør at man kan f.eks. feste newborn setet på. Nysgjerrig på om jeg har lest rett![]()
Det er jo supert i så fallVår er helt ny. Jeg tror Newbornsetet passer uansett, men at det ikke kan "klikkes" ordentlig på de eldre modellene. Det sitter visst godt uansett![]()
Ja, det er jo kjempebra!Det er jo supert i så fallgjenbruk er så bra
![]()