Hvilken strl bruker babyen din nå?

Nå er vi oppe i 68 i bodyer:wtf: fint lite sommerklær i det så måtte kjøpe på salg. Usikker på bukse str, da vi ikke har brukt bukse nesten i det hele tatt. 10 uker og 5 dager.
 
10 uker og har akkurat begynt med str 62:)
 
Mi har blitt tre måneder og en uke, og brukte 56 inntil nylig. Nå har hun plutselig kommet i en skikkelig vekstspurt, og det ser ut som hun nesten hopper over 62.
 
Frøkna er 4mnd og bruker 62. Ser ikkje ut som ho har tenkt å voksa ut av den str med det første [emoji28]
 
3 mnd, 68 i bukser og 62 i bodyer, men de begynner å bli trange de og :p
 
Min er 4 mnd om en uke, og her er det stort sett 68 i bodyer og 74 i bukser.. kommer litt an på da - klæra fra H&M er jo så små i str., så der er det 74 i body også :p
 
I dag tenkte jeg å legge bort det i 56 :D Unntatt strømpebuksene da, 62/68 er jo så langt i beina!
 
Her hoppet vi faktisk over str 68. Det var så varmt i sommer, så hun brukte stort sett bare bleie eller singletbodyer. Så da høsten kom var str. 62 blitt for lite, og jaggu også str. 68. Så nå er vi rett fra 62 til 74. :)
 
Vår er straks 4mnd og passer godt str 56 fortsatt :) Noen av bodyene er aaaaltfor store.. :p
 
4,5 måned (1,5 måned korrigert) og bruker 56. Passer nok en stund til :)
 
Veldig liten? :)

Nja, egentlig ikke - tror jeg :wacky: ca 5kg og 60cm. Har ikke vært på helsestasjonen på 3 uker, men skal til uka så får se nøyaktig da :)

Han var 3490g og 47,5cm da han ble født. 7 uker før termin,, Så egentlig har han vært nokså stor. Men han er ikke tjukk, selvom han har begynt å få sånne gode babylår :D
 
Nja, egentlig ikke - tror jeg :wacky: ca 5kg og 60cm. Har ikke vært på helsestasjonen på 3 uker, men skal til uka så får se nøyaktig da :)

Han var 3490g og 47,5cm da han ble født. 7 uker før termin,, Så egentlig har han vært nokså stor. Men han er ikke tjukk, selvom han har begynt å få sånne gode babylår :D

Oi, det var god størrelse for uke 33 ja! Sikker på at han ikke var eldre egentlig? Vår var 1182 og 36 cm ved fødsel :p
 
Oi, det var god størrelse for uke 33 ja! Sikker på at han ikke var eldre egentlig? Vår var 1182 og 36 cm ved fødsel :p

Oii, så liten :eek:
Ja, det er fordi jeg har diabetes. Det blei litt komplikasjoner.. Morkaka ble mye større enn den burde vært etc. Derfor ble han tatt med akutt hastekeisersnitt. Og derfor ble han også tyngre enn normalt :wideyed:
 
Back
Topp